Divante: sześciokrotny wzrost zysku brutto po trzech kwartałach 2015 r/r

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Divante zakończyło trzy kwartały 2015 roku zyskiem brutto w wysokości 2,62 mln zł. Przychody wyniosły 12,8 mln zł i wzrosły o 81 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego.

Dynamiczny wzrost wyników to efekt realizacji strategii rozwoju współpracy z klientami zagranicznymi oraz usług związanych z Marketing Technology i Big Data.

Na zdjęciu: Tomasz Karwatka, CEO Divante | fot. materiały prasowe 

– Mamy zespół, umiejętności i doświadczenie, które pozwalają nam realizować bardzo ambitne projekty związane z Customer Experience. Często są to długoterminowe przedsięwzięcia, gdzie wypracowujemy zupełnie nowe podejście i systemy związane ze sprzedażą – mówi Tomasz Karwatka, CEO Divante.

Divante na koniec III kwartału 2015 roku pozyskało 15 klientów spoza Polski. Dobre wyniki finansowe spółka zawdzięcza między innymi konsekwentnemu wdrażaniu współpracy i rozliczeń z klientami w modelu time and material. W styczniu 2016 roku Divante otworzyło swój pierwszy zagraniczny oddział w Rotterdamie w Holandii. Nowe biuro ułatwi obsługę dotychczasowych klientów z tego rynku, ale także pozwoli na lepsza komunikację i pozyskiwanie nowych kontraktów.

W 2015 roku spółka poszerzyła znacząco swoje kompetencje. Oferta Divante została rozbudowana o wdrażanie systemów CRM i PIM. Wrocławska spółka jest obecnie partnerem SAP, OroCRM, PimCore oraz uzyskała certyfikację Magento 2.0.

– Mamy ponad 7-letnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania wspierającego procesy sprzedażowe. Pomagamy łączyć sprzedaż online i offline, co wiele firm w Polsce już z sukcesem przeprowadza. Obecnie wyzwaniem na rynku są tzw. omnichannel gaps – miejsca, w których firmy nie potrafią obsłużyć klienta spójnie, dlatego powołaliśmy dział R&D dedykowany do prac w tym obszarze – dodaje Tomasz Karwatka.

Oprócz utworzenia działu R&D Divante rozbudowało kompetencje związane z BigData i Marketing Technology. Połączenie tych obszarów z dotychczasowymi mocnymi stronami firmy – User Experience i e-commerce – pozwoli wdrażać zaawansowane i dedykowane systemy marketingowe dla omnichannel.

W ostatnim czasie Divante zrealizowało pierwsze projekty Big Data i CRM dla branży finansowej, retail i utilities. W 2015 spółka wdrożyła nowy serwis Mennicy Wrocławskiej oraz nową odsłonę CDP.pl, która została wyróżniona nagrodą Ekomers. Divante zaprojektowało i wdrożyło platformę sprzedażową dla Medicover, a także moduł umożliwiający korzystanie z innowacyjnego systemu ZenCard w sklepach e-commerce zbudowanych w technologii Magento.

Zrealizowane projekty i zespół Divante zostały uhonorowane prestiżowymi nagrodami, m.in. Diamentem Forbesa. W 2015 roku Divante znalazło się w zestawieniu TOP3 najlepszych firm wdrażających technologię Magento, przygotowanym przez serwis Clutch.co

– W 2016 roku planujemy dalsze rozwijanie oferty i tworzenie spójnej propozycji architektury technologicznej dla firm działających w modelu omnichannel. Chcemy, aby nasza oferta była zgodna z najnowszymi trendami światowymi, tak aby z sukcesem budować markę Divante za granicą, co pozwala osiągnąć lepsze marże – podsumowuje Tomasz Karwatka.