– Wprowadzenie crowdfundingu udziałowego przez Get Funded ma na celu uproszczenie procesu walidacji biznesu na jego wczesnym etapie rozwoju, kiedy trakcja nie jest jeszcze wystarczająca. Potwierdzenia wartości biznesu dostarcza społeczność drobnych inwestorów. Uważam, że jest to bardzo obiektywna metoda weryfikacji – mówi Gustaw Groth, CEO Get Funded. Ponadto, zależy nam na tym, by brak stosownych kompetencji po stronie sturtupów nie stanowił przeszkody dla potencjalnych inwestorów.
Platforma Get Funded istnieje na polskim rynku od 2015 roku. Do tej pory łączyła potencjalnych inwestorów ze startupami. Od momentu powstania, Get Funded nawiązało współpracę z inkubatorami przedsiębiorczości, funduszami typu venture capital, oraz licznymi startupami.
Obecnie Get Funded wkracza w nową fazę swojej działalności i uruchamia crowdfunding udziałowy – nową usługę, dzięki której startupy mogą, za pośrednictwem profesjonalnego profilu, dotrzeć w prosty sposób do potencjalnych inwestorów, co pozwoli na walidację ich przedsięwzięcia i zbudowanie wiarygodności na początku ich rozwoju.
– Zależy nam, aby nasza platforma skupiała jak najwięcej inwestorów i profesjonalnie zaprezentowanych startupów. Wprowadzając usługę crowdfundingu udziałowego pragnęliśmy stworzyć wartościowe – z punktu widzenia zarówno inwestora, jak i samego startupu – narzędzie do walidacji biznesu. Wierzymy, że dzięki oferowanemu przez nas narzędziu, każdy może inwestować w taki sam sposób, w jaki robią to fundusze inwestycyjne, nie wychodząc z domu – mówi Lucyna Warda, COO Get Funded.
fot. pixabay.com