Czym jest Wasz projekt?
Brella to zespół zdalnych (wirtualnych) asystentek, które pomagają swoim klientom w realizacji codziennych obowiązków związanych nie tylko ze sferą zawodową ale także prywatną. Do naszych codziennych zadań należą np.: pełna organizacja podróży służbowej, kalendarza czy kontaktów służbowych, ale również obsługa zakupów, planowanie wakacji rodzinnych, cykliczny kontakt z członkami rodziny czy organizacja ferii w wiosce Św. Mikołaja (tak, to jedno z ostatnich zadań).
Jaki problem rozwiązujecie?
Wyręczamy Klientów z codziennych, monotonnych zadań, na które nigdy nie ma czasu albo ochoty. Oszczędzamy czas, który można poświęcić na robienie tego, co naprawdę ważne i przede wszystkim produktywne.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Właściciele firm, top kadra managerska, zawody cierpiące na brak czasu, stanowiska, które nie posiadają jeszcze swojej asystentki. Oferta zarówno indywidualna jak również biznesowa (grupowa) będąca uzupełnieniem pakietu socjalnego dla topowych talentów firmowych.
Kto stoi za projektem?
Siłą Brelli jest dynamiczny i doświadczony zespół (managerowie marketingowi z ponad 15-letnim stażem). Wirtualne asystentki Brelli rekrutują się z branży hotelarskiej i bankowej. Każda z nich ma za sobą kilkuletnie doświadczenie w obsłudze segmentu najbardziej wymagającego klienta.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt został uruchomiony. Posiadamy zespół wykwalifikowanych asystentek oraz rosnącą liczbę klientów.
Jakie są plany rozwoju?
Budowania świadomości samej usługi, która dużą popularnością cieszy się już w USA i krajach najbardziej rozwiniętych biznesowo, gdzie managerowie mają wysoką świadomość wartości swojej pracy i czasu. Tam, gdzie efektywność pracy jest priorytetem, a czas to pieniądz, zdalne wsparcie doświadczonej asystentki jest nie do przecenienia.