Zdjęcie główne artykułu by picjumbo
Wszyscy stajemy więc w obliczu wyzwań technologicznych i potrzeby dopasowania kanału i komunikatu do oczekiwań odbiorcy, a w domyśle klienta. Każdy aspekt naszego życia jest komentowany w sieci. SentiOne wie, jak ważne dla marketerów i trendsetterów jest trzymanie ręki na pulsie. W myśl komunikacji opartej o panujące trendy rozszerzono ofertę, której podstawą jest monitorowanie internetu, o nową funkcję. Od dziś system posiada możliwość analizy mediów społecznościowych pod kątem najpopularniejszych postów, słów i hashtagów minionych godzin.
Stworzone przez SentiOne alerty z podsumowaniem najświeższych trendów oraz wykresy na dashboardzie, to odpowiedź na potrzeby klientów. Komunikacja marketingowa wymaga reagowania w czasie rzeczywistym, a trendy pozwolą na bieżący monitoring wszystkiego tego, czym aktualnie żyje sieć. Jaki hashtag najszybciej zyskuje na popularności? Czyj post zyskał najwięcej lajków? Jakie słowa najczęściej dziś publikowali polscy internauci? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w SentiOne.
Raporty trendowe w formie mailowej, można włączyć w opcji alerty w systemie. Trendy sprawdzić można także na wykresie, aktywując go w nowym systemie na wybranym dashbordzie. Analiza trendów dostępna jest dla wszystkich użytkowników i na wszystkich kontach w SentiOne 2.0. Aby wypróbować Trendy, wystarczy zalogować się swoimi danymi na new.sentione.com i dodać odpowiednie widgety do dashboardu.