Czym jest Wasz projekt?
Zapakuj.to jest platformą umożliwiającą zamówienie samodzielnie zaprojektowanego opakowania. Projektowanie odbywa się z wykorzystaniem internetowego kreatora, dostępnego bezpośrednio w przeglądarce. Opakowania dostępne są w kilku rozmiarach i wariantach wykończenia, a minimalne zamówienie to 30 sztuk.
Jaki problem rozwiązujecie?
Zapakuj.to rozwiązuje kilka problemów związanych z zamawianiem opakowań z własnym nadrukiem. Jest szybciej – tradycyjnie projektowanie pudełek trwało kilka dni, a realizacja zamówienia kolejnych kilka tygodni. Kreator zapakuj.to pozwala na zaprojektowanie opakowania w kilka minut, a zamówienie realizowane jest w dwa tygodnie. W dodatku błyskawicznie dostępna jest wycena zamówienia. Minimalne zamówienie wynoszące 30 sztuk pozwala też zamówić własne opakowania nie tylko największym sklepom internetowym, ale też średnim i małym podmiotom.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Projekt kierujemy do firm i osób, którym zależy na jak najlepszym wrażeniu odbiorcy ich produktów – m.in. do branży e-commerce, a także do agencji PR i reklamowych. Nie zamykamy się jednak na żadnego klienta – z kreatora zapakuj.to może skorzystać każdy, kto chce zamówić ładne opakowania z własnym nadrukiem.
Kto stoi za projektem?
Projekt stworzyło sześciu założycieli. Pomysłodawcą jest Wojtek Sadowski, za produkcję opakowań odpowiada Maciek Zając, kreator jest dziełem Patryka Kabaja i Arka Wasilonka, a za sprzedaż i marketing odpowiadają Maciek Woźniczko i Konrad Kwiatkowski. W rozwój platformy, sprzedaż, marketing i rozwój strategii jest też zaangażowanych kilka innych osób.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Uruchomiliśmy kreator opakowań, dostępny pod adresem https://kreator.zapakuj.to Mamy za sobą pierwsze realizacje – m.in. dla Szlachetnej Paczki, Mustache.pl, czy Restaurant Weeka.
Jakie są plany rozwoju?
Cały czas pracujemy nad usprawnianiem produkcji oraz ulepszaniem kreatora. W niedalekiej przyszłości planujemy udostępnić katalog gotowych wzorów i szablonów oraz akcesoria. Planujemy też poszerzyć ofertę o inne rodzaje opakowań.