W świecie, w którym Internet jest centrum informacji, wiedza dotycząca marketingu okazuje się być kluczowa. Tegoroczna Jungle Web będzie skupiać się wokół wszystkich aspektów i najnowszych trendów działalności w sieci: e-commerce, social media, ePR, analityki internetowej czy YouTube. Na Dżunglowej scenie wystąpią między innymi:
- Michał Sadowski – prezes Brand24, zdobywającego popularność na całym świecie monitora Internetu,
- Rafał Baran – „Papież PR”, obecnie z 4fun media, grupy mediowej i reklamowej łączącej świat rozrywki i niestandardowej reklamy,
- Siostry ADiHD – Właścicielki Fit&Jump, czyli trampolin podbijających całą Europę.
Co jeszcze? Strefa technologiczna – w której m.in. będzie można wydrukować coś na drukarce 3D, zaprogramować robota czy przemierzać wirtualną rzeczywistość w okularach VR. Wszystko to w zielonej Dżungli, wyrastającej na patio Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Oprócz technologicznych nowości będzie można wziąć udział w konkursach z nagrodami, które będą odbywać się w przerwach między prelekcjami. Organizatorzy ze Studenckiego Koła Naukowego MarkeTEAM obiecują, że atmosfera towarzysząca całemu wydarzeniu doskonale sprzyja nawiązywaniu nowych kontaktów, także biznesowych, które potrafią przetrwać lata.
Branżowi specjaliści wspierają Jungle Web
Partnerem kreatywnym konferencji Łódź Jungle Web została agencja Mosqi.to, partnerem głównym Instytut Monitorowania Mediów, a partnerem PR – już po raz trzeci – studio PRowokacja Agencja Public Relations.
Jak dotrzeć do Dżungli?
To proste – po pierwsze należy się zarejestrować na stronie internetowej konferencji jungleweb.pl. Po drugie przyjść, 14 kwietnia 2016 na Wydział Zarządzania UŁ, Łódź, ul. Matejki 22/26 o godzinie 9:30. Udział w konferencji jest bezpłatny, ale z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na prelekcjach i warsztatach niezbędna jest wcześniejsza rejestracja.
Patroni
Łódź Jungle Web zostało objęte patronatem honorowym przez Prezydent Miasta Łódź Hannę Zdanowską, Marszałka Województwa Łódzkiego Witolda Stępnia, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz patronatem medialnymprzez m. in. Marketer+, Nowy Marketing, Marketing przy kawie, Sprawny Marketing, Outsourcing Portal czy Młodzi w Łodzi.
Więcej informacji można znaleźć na: facebookowym fanpagu, stronie i facebookowym wydarzeniu.
MamStartup jest patronem medialnym wydarzenia
fot. pixabay.com