Zaś 57% z nich korzysta z aplikacji mobilnych związanych z rodzicielstwem. Nowe technologie biorą coraz większy udział w wychowaniu dzieci.
Według badania Grupy On Board Think Kong przeprowadzonego przez SW Research pt.: „Czy nowe technologie wychowują dzieci Millenialsów? Rodzic konsument. Postawy i priorytety”, co piąty Polak należy do grupy Rodziców New Tech. To segment, który najczęściej wykorzystuje nowe technologie w wychowywaniu dzieci. Aż 57% Rodziców New Tech korzysta z aplikacji mobilnych związanych z rodzicielstwem (m.in. z internetowych porównywarek cenowych), a 84% interesuje się nowinkami i gadżetami.
Co więcej, Rodzice New Tech to aktywni użytkownicy Internetu. 76% z nich korzysta z serwisów społecznościowych dedykowanych rodzicom, gdzie aktywnie tworzą nowe treści, a także czerpią z nich informacje. Dla przykładu 64% Rodziców New Tech przegląda treści na blogach parentingowych.
– Dynamiczny rozwój nowych technologii i rosnące zainteresowanie nimi stanowią dziś olbrzymi potencjał dla komunikacji niemal każdego sektora, w tym oczywiście również dla marek dziecięcych. Rośnie też rola Internetu, który jest dziś miejscem wymiany poglądów i wiedzy współczesnych rodziców, z którego producenci powinni na bieżąco czerpać informacje o swoich konsumentach – mówi Marta Jaskulska, Strateg Marek agencji On Board PR Ecco Network.
Zdjęcie główne artykułu by pexels.com