Już 15 listopada 2022 r. o godz. 19:00 odbędzie się bezpłatne wydarzenie online pt. „Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie?”. Jest ono drugą częścią cyklu IMOK Future of Skills, którego organizatorem Instytut Marki Online i Komunikacji.
Podczas najbliższego spotkania IMOK Future of Skills będą poruszane takie tematy, jak:
- jak budować strategię marki i komunikację marki,
- co robi i za co jest odpowiedzialny Brand Manager,
- jak zostać Brand Managerem,
- czy w każdej firmie powinien pracować Brand Manager.
Gośćmi będą:
- Michał Makowski, Senior Brand Manager marek Tarczyn i Tymbark,
- Krzysztof Gońka, Head of brand&communication w Decathlon Polska,
- Barbara Kossak, Brand Marketing Manager w Ideo Force Sp. z o.o.,
- Jarosław Jezioro, Brand Manager marek Sonko i Kinga Pienińska w OSHEE,
- Karolina Sarnik, Brand Manager w Madej Wróbel.
Dyskusję poprowadzą Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, oraz Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas.
Dlaczego warto wziąć udział?
- poznasz najważniejsze kompetencje Brand Managera,
- zyskasz możliwość zadania swoich pytań naszym ekspertom,
- będziesz mieć okazję, aby poznać wykładowców szkolenia Brand Manager: Annę Ledwoń-Blachę, Annę Cybulkę, Annę Karcz-Czajkowską, Annę Przybysz, Agatę Patołę, Martę Orzechowską, Mariusza Łodygę, Uladzimira Cybulkę, Pawła Jóźwika oraz Mateusza Muryjasa.
Ważne linki
- Wszystkie szczegóły spotkania i bezpłatne zapisy tutaj.
- A więcej info o szkoleniu Brand Manager od IMOK znajduje się tutaj.