Czym jest Wasz projekt?
Serwis dokumentybudowlane.pl zapewnia pełną obsługę inwestycji budowlanej. Umożliwia wygenerowanie wszystkich niezbędnych dokumentów (umów, protokołów, harmonogramów i faktur) jednym kliknięciem. Dzięki temu zarządzanie projektem jest znacznie łatwiejsze, a biurokracja ograniczona do minimum. Korzystanie z platformy jest także gwarancją bezpieczeństwa, zapewniającą pozytywne wyniki kontroli i ochronę prawną inwestycji.
Jaki problem rozwiązujecie?
Każda inwestycja budowlana wiąże się z koniecznością prowadzenia bogatej i skomplikowanej dokumentacji. Serwis dokumentybudowlane.pl znacznie ułatwia zarządzanie każdym etapem budowy. Udostępnione wzory umów umożliwiają generowanie odpowiednich dokumentów, stworzonych przez grono naszych ekspertów. Intuicyjny interfejs gwarantuje bezproblemową obsługę systemu i pomoc w rozwiązywaniu problemów. Platforma umożliwia także łatwą migrację plików z innych systemów i aplikacji. Dzięki serwisowi cała księgowość inwestycji jest zawsze pod ręką.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Serwis dokumentybudowlane.pl dedykujemy małym i średnim firmom budowlanym, zajmującym się zarządzaniem inwestycjami budowlanymi i prowadzeniem ich dokumentacji.
W jaki sposób projekt ma zarabiać?
Projekt gwarantuje 60 dniowy bezpłatny okres testowy, umożliwiający pełne korzystanie z jego możliwości. Po tym okresie, istnieje możliwość wykupienia płatnej subskrypcji.
Kto stoi za projektem?
Pomysłodawczynią startupu jest Natalia Cholewa – prezes zarządu firmy Grzesik Collective Business Sp. z o.o. Od wielu lat zajmuje się zarządzaniem projektami, w tym projektami dofinansowanymi ze środków Unii Europejskiej. Ma doświadczenie w prowadzeniu spółki, tworzeniu sieci marketingowych, współpracy z wieloma podmiotami gospodarczymi. Zajmuje się także marketingiem, zarządzaniem kadrami i wdrażaniem nowych rozwiązań. Swoim doświadczeniem i wiedzą dzieli się podczas prowadzonych szkoleń i kursów.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt znajduje się na etapie pozyskiwania klientów oraz partnerów.
Jakie są plany rozwoju?
Wprowadzenie kolejnych funkcji i rozszerzenie możliwości portalu – dodanie kolejnych dokumentów, funkcji kalendarza z przypomnieniami o terminach kwot gwarancyjnych oraz możliwości wprowadzania skanów oryginałów (automatyzacja archiwizacji w oparciu o kody QR)