Z Product Hunta: Konkurent polskiego screenSHU trafił do AppStore’a

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Polska aplikacja screenSHU ma konkurenta. Za pomocą Blink internauci też mogą wykonywać zrzuty ekranu i dzielić się nimi ze znajomymi. Jak na razie program przypadł do gustu użytkownikom Product Hunta.

fot. zrzut ekranu ze strony aplikacji 

Blink to najszybszy i najprzyjemniejszy sposób, żeby podzielić się z innymi wszystkim tym, co widzisz na ekranie swojego iPhone’a – tak o projekcie piszą jego twórcy. Aplikacja ta służy do wykonywania screenshotów, które następnie można modyfikować, kadrować, dodawać napisy i emotikony. Słowem: Blink umożliwia tworzenie memów i dzielenie się nimi ze znajomymi.

Program ten nie jest jednak jednym, z którego możemy skorzystać. Od jakiegoś czasu Maciej Białek, który stoi za PIXERS, rozwija screenSHU. Jest to aplikacja webowa, która podobnie jak Blink służy do wykonywania zrzutów ekranu, ich edycji i udostępniania internautom. W grudniu ubiegłego roku pozyskał na rozwój projektu dwa miliony złotych.

Przeczytaj poprzedni artykuł z cyklu pt. „Z Product Hunta” i „Dwa miliony złotych dla screenSHU. To jednak za mało, żeby myśleć o skali”.