Sukces w linijce. Trzeba rozumieć potrzeby pracowników i klientów – Szymon Niemczura

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Kontakt.io posiada biura w Londynie i Nowym Jorku, od niedawna także w Chinach, a ostatnio pozyskało 5 mln dolarów od czeskiego funduszu inwestycyjnego. Na czele krakowskiego startupu stoi Szymon Niemczura. Jaka jest jego recepta na sukces?

Na zdjęciu: Szymon Niemczura, współzałożyciel i CEO Kontakt.io | fot. materiały prasowe

– Każdy biznes to jest interakcja między ludźmi. Mówię tu zarówno o relacjach z pracownikami, jak i na poziomie dostawca-klient. Jeśli nie rozumiemy nawzajem swoich potrzeb, trudno oczekiwać, ze współpraca zakończy się sukcesem – powiedział, w rozmowie z nami.

Kontakt.io to system beaconów, który wykorzystuje się m.in. w stacjonarnych sklepach, żeby zwiększyć sprzedaż. Startup powstał zaledwie trzy lata temu, a już działa w stu krajach, gdzie z usług krakowskiej firmy korzysta już 14 tysięcy klientów. Według Szymona Niemczury, dyrektora generalnego Kontakt.io, żeby osiągać sukcesy w biznesie trzeba być zdyscyplinowanym i inwestować w zespół. Jego zdaniem to jedyna droga, żeby zbudować ponadczasową organizację.

Przeczytaj poprzedni artykuł z cyklu pt. „Sukces w linijce” i „Tworzenie startupu jest jak latanie samolotem. Obie dziedziny dają poczucie realnego wpływu na przebieg zdarzeń – Szymon Niemczura (Kontakt.io)”.