powstałe przy udziale podstawowych zasad neuromarketingu.
Dla wielu konsumentów główną wadą zakupów internetowych jest brak możliwości zobaczenia i dotknięcia produktu przed sfinalizowaniem transakcji. Aby w możliwie największym stopniu zmniejszyć ten dyskomfort, ANSWEAR.com rozszerza prezentację produktów o filmy video, dzięki którym klienci mogą zobaczyć, jak wybrana rzecz zachowuje się w ruchu, na przykład tutaj: http://bit.ly/answear_video. Dzięki temu klient może dokładnie ocenić wybrany produkt, oszacować gramaturę materiału i skojarzyć z innymi rzeczami, które już posiada. W ten sposób proces podejmowania decyzji zakupowej staje się łatwiejszy: badania dowodzą, że konsumenci, którzy obejrzeli treści video związane z poszukiwanym produktem, kupią go z prawie dwukrotnie większym prawdopodobieństwem niż ci, którzy ich nie oglądali.
Jednak to nie ostatnie słowo tej marki – ANSWEAR.com pracuje nad kolejnym rodzajem materiału video, który aktualnie pozostaje jeszcze w fazie testów. Docelowo marka w niestandardowy sposób chce pokazywać rodzaj materiału, jego fakturę i grubość, aby jak najbardziej zniwelować barierę zakupową. Należy pamiętać, że sklep ten już od dłuższego czasu oprócz przedstawiania produktów za pomocą ogólnodostępnych tablic rozmiarowych, wymiaruje szczegółowo każdy z nich, precyzyjnie opisując wszystkie fasony.
Rozwój contentu video to przyszłość branży e-commerce. Sklepy, które w ten sposób przedstawiają swój asortyment, są odbierane przez konsumentów jako godne zaufania, co stanowi dodatkową motywację do zakupu. Ponadto filmy mają pozytywny wpływ na świadomość marki, pomagają w zwiększeniu ruchu na stronie i generowaniu nowych leadów, ale przede wszystkim stanowią kolejny sposób przybliżenia produktu do klienta.