Na zdjęciu: Michał Sadowski, CEO Brand24 | fot. infoShare
W ramach akcji powstaną 2 filmy, w których przedsiębiorca opowie jak aplikacja BZWBK24 mobile może być przydatna w różnych sytuacjach, w łączeniu pracy i życia prywatnego. Pierwszy ze spotów będzie można zobaczyć od 5 sierpnia br.
Zarządza przedsiębiorstwem z branży IT odnoszącym międzynarodowe sukcesy. Współtworzy serwisy internetowe odwiedzane każdego miesiąca przez ponad 2 miliony unikalnych użytkowników. Prywatnie wychowuje dwójkę dzieci, uprawia sporty ekstremalne – longboarding, snowbording, kitesurfing, skoki do wody. Jednak, lista jego aktywności na tym się nie kończy. Jego kanały na portalach internetowych, gdzie w formie wideo uwiecznia wszystkie niezwykłe momenty ze swojego życia, obserwuje tysiące osób. Sam o sobie mówi: „żyję szybko i dlatego nigdy nie rozstaję się ze smartfonem”, a usługi mobilne Banku Zachodniego WBK są wspierają jego aktywności na co dzień.
Współpraca z Michałem Sadowskim to kolejna odsłona projektu Banku Zachodniego WBK realizowanego z internetowymi twórcami i influencerami. Bank zachęca, wspiera i pomaga klientom w realizacji planów i marzeń. Stąd też udział Michała, który swoją pasją i determinacją inspiruje do działania. Jest niezwykle aktywny, twórczy i kreatywny. Odnosi sukcesy na różnych polach: biznesowym, rodzinnym, a także znajduje czas, aby realizować swoje liczne zainteresowania. Jest wielkim pasjonatem i znawcą Internetu, a także rozwiązań mobilnych, które pomagają mu zmierzyć się z codziennymi wyzwaniami.
Efektem współpracy Banku Zachodniego WBK z Michałem Sadowskim są filmy, w których przedsiębiorca przekonuje dlaczego warto korzystać z aplikacji BZWBK24 mobile. Aplikacja mobilna umożliwia klientom Banku Zachodniego WBK m.in. płacenie telefonem w sklepach i w Internecie, zlecanie przelewów natychmiastowych na numer telefonu, a także wypłacanie pieniędzy z bankomatów akceptujących usługę BLIK. Wszystko to możliwe jest bez użycia karty bankomatowej. Rozwiązania udostępnianie przez bank pomagają założycielowi Brand24 efektywnie i sprawnie zorganizować pracę, by znaleźć jeszcze czas na życie rodzinne i pasję. I nawet po godzinach – mieć wszystko pod kontrolą.
Każdy z przygotowanych filmów powstał we Wrocławiu, rodzinnym mieście Michała. W produkcjach wykorzystane zostały klatki z jego własnych produkcji, nakręcone dronem czy kamerą gopro,. Michał Sadowski jest kolejnym influenserem internetowym, który wziął udział w kampanii internetowej Banku Zachodniego WBK. Wcześniej do współpracy z bankiem dołączyli bloger Edwin Zasada, który poleca Konto 1|2|3 oraz Konrad Kruczkowski, twórca projektu społecznego „Halo Tato”.
Filmy zostały wykonane przez agencję Red8 Digital.