Na zdjęciu: zespół FILTTR | fot. materiały prasowe
Celem konkursu EB Stars jest wyłonienie najlepszych działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie Polski. Co roku do konkursu zapraszani są pracodawcy realizujący najlepsze kampanie employer brandingowe.
W gronie tegorocznych zwycięzców nie mogło zabraknąć FILTTR, pierwszej w Polsce aplikacji do łączenia pracodawców z kandydatami w branży IT. Statuetka dla firmy została przyznana za Najlepsze Działania Digital, wyróżniając tym samym kampanię rekrutacyjną wykorzystującą system poleceń pracowniczych. Firma została także wyróżniona za wspierające akcję działania w social media.
FILTTR zyskał uznanie jury za kreatywne przedstawienie korzyści wynikających z polecania znajomych do pracy oraz pomysł wykorzystania mediów społecznościowych. Twórcy kampanii pokazali, że polecanie do pracy to nie tylko pomoc znajomym w znalezieniu lepszego pracodawcy, ale także szereg przyjemności, jak wakacje w ciepłych krajach czy upragniony zakup wymarzonej torebki.
– Jeszcze rok temu nikt nie wierzył w sukces aplikacji mobilnej, która łączy pracodawców z dopasowanymi kandydatami z branży IT. Dzisiaj stoimy obok światowych brandów zatrudniających tysiące pracowników. Wierzę w to, że trwa rewolucja na rynku pracy i FILTTR jest jej ważną częścią z czego jestem bardzo dumny. – komentuje Piotr Lemieszek, Head of Growth w FILTTR.