Polski startup Everytap startuje z pierwszą kampanią telewizyjną

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Everytap, właściciel aplikacji mobilnej pozwalającej na korzystanie ze specjalnych ofert na mieście w ponad 600 lokalach w całej Polsce, rozpoczął pierwszą odsłonę kampanii telewizyjnej pod hasłem “Wyciskaj z miasta jeszcze więcej”.

fot. materiały prasowe 

Koncepcja reklamy została zrealizowana jako kolorowy i energetyczny spot animacyjny. Bohaterem jest animowany brand hero Everytap o imieniu “Tapek”. Podróżuje on po największych polskich miastach, w których dostępna jest aplikacja. Korzystając z Everytap na gastronomicznej mapie m.in. Warszawy, Trójmiasta i Katowic, dostaje więcej niż inni – dodatkowe zniżki i prezenty. 

Pierwsza edycja kampanii reklamowej towarzyszy wprowadzeniu w Everytap nowej funkcjonalności. Użytkownicy mogą bezpośrednio przez aplikację zakupić przygotowane dla nich promocyjne oferty w wyselekcjonowanych restauracjach, kawiarniach i pubach. 

Druga edycja kampanii została zaplanowana na początek listopada i będzie dotyczyć kolejnej nowości na rynku, której szczegółów organizator jeszcze nie ujawnia. 

Produkcją spotu telewizyjnego zajęło się studio animacji Pigeon.