…a po zakupy IDĘ tak! Ruszyła nowa kampania supermarketu online foodini.pl

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

„…a po zakupy IDĘ tak!” – pod takim hasłem 16 października ruszyła nowa kampania foodini.pl – pierwszego w Polsce supermarketu online stworzonego specjalnie z myślą o kobietach. Kampania prowadzona jest na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie, w Internecie oraz…

„…a po zakupy IDĘ tak!” – pod takim hasłem 16 października ruszyła nowa kampania foodini.pl – pierwszego w Polsce supermarketu online stworzonego specjalnie z myślą o kobietach. Kampania prowadzona jest na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie, w Internecie oraz na ekranach CityInfo TV w warszawskim metrze.


Celem kampanii jest wzrost znajomości marki wśród grupy docelowej oraz przedstawienie głównych korzyści dokonywania zakupów online.

Foodini.pl to pierwszy w Polsce supermarket online, stworzony z myślą o kobietach – aktywnych zawodowo i rodzinnie, ceniących swój czas i chętnie korzystających z udogodnień, które oferuje Internet. Sklep jest odpowiedzią na coraz szybsze tempo życia, gdy w natłoku obowiązków kobiety mają coraz mniej czasu dla rodziny, na realizację własnych pasji i marzeń.

Kampania „…a po zakupy IDĘ tak!” prowadzona będzie od 16 października do 15 listopada na 130 nośnikach outdoor, wśród których znalazły się billboardy 12m2 i 18m2, cityscrolle oraz frontlighty. Swym zasięgiem kampania outdoor obejmie Warszawę. Towarzyszyć jej będzie kampania reklamowa prowadzona w systemowej sieci ekranów LCD 19’’ – CityInfo TV. Pasażerowie warszawskiego metra przez dwa tygodnie oglądać będą 15-sekundowy spot foodini.pl. Za realizację kampanii outdoor i w CityInfo TV odpowiada AMS.

Usługa zakupów ogólnospożywczych z dostawą do domu, jaką proponuje foodini.pl, jest stosunkowo nowa na polskim rynku. Dlatego w pierwszej dużej kampanii reklamowej postawiliśmy na przedstawienie głównych korzyści, które oferujemy. Chcemy pokazać, że zakupy wcale nie muszą być koszmarem – że można ich dokonać szybko i komfortowo, bez oczekiwania w kolejkach, dźwigania ciężkich pakunków czy stania w korkach, a zaoszczędzony czas wykorzystać na spotkanie z przyjaciółmi czy własne hobbymówi Maciej Bugaj, Dyrektor Zarządzający Foodini.pl Sp. z o.o.

W ramach prowadzonej kampanii foodini.pl weźmie także udział w prozakupowej akcji specjalnej przygotowanej przez miesięcznik „JOY”. W listopadowym numerze pisma pojawi się specjalny, 16-stronicowy dodatek w całości poświęcony zakupom przez Internet. Czytelniczki magazynu „JOY”, które do końca listopada dokonają zakupów w supermarkecie, po wpisaniu specjalnego kodu znajdującego się w dodatku „Shopping Online”, otrzymają 5% rabatu na całe zakupy oraz wino gratis.

Kampanię wspierają także działania w Internecie prowadzone za pomocą Google Adwords, w serwisie społecznościowym Facebook na profilu gospodyni sklepu – Carli Foodini – oraz e-mail marketing. Towarzyszy im również kampania afiliacyjna oraz działania PR w magazynach kobiecych i poradnikowych, za które odpowiada agencja BROWN PR.

Za realizację sesji zdjęciowej i kreację kampanii „…a po zakupy idę tak!” odpowiada agencja Small Creative Studio – Dyrektor kreatywny: Renata Rzyska, Producent: Monika Krysiak. Zakupem mediów zajął się Dział Marketingu Foodini.pl Sp. z o.o.

źródło: informacja prasowa