W swojej bogatej karierze Adam Sawicki pełnił m.in. funkcje prezesa T-Mobile Polska i GTS Central Europe, był także członkiem zarządu AmRest Holding, odpowiedzialnym na przedsięwzięcia cyfrowe spółki na 15 rynkach na świecie. Teraz, ten doświadczony menedżer dołącza do Justtag Group, spółki technologicznej z Grupy Dirlango, specjalizującej się w rozwiązaniach marketingowych oraz analityce łączących świat online z offline. Jako przewodniczący rady nadzorczej ma wesprzeć zarządzających Justtag m.in. w globalnym rozwoju spółki.
– Nieczęsto zdarza się, by młode, technologiczne firmy z Polski przyciągały na swój pokład menedżerów tak dużego kalibru. Liczę, że jego wszechstronne, międzynarodowe doświadczenie i technologiczna wiedza pomogą nam rosnąć jeszcze szybciej niż dotychczas – podkreśla Tomasz Chłodecki, CEO Justtag Group.
– Justtag należy do grupy najbardziej obiecujących firm z sektora advertising technologies. Analityka, na której opiera swój rozwój, jest jedną z najbardziej zaawansowanych na rynku, co doceniają także globalne korporacje i koncerny, coraz częściej korzystające z rozwiązań Justtag. Teraz spółka dojrzała do tego, by szerzej wdrożyć jej technologie także poza granicami Polski – dodaje Adam Sawicki, zapowiadając tym samym swoje aktywne włączenie się w proces ekspansji Justtag.
Justtag ma za sobą świetne miesiące: wiosną w spółkę z Grupy Dirlango zainwestował Deutsche Telekom (za pośrednictwem hubraum) a do tego rozwinął strategiczne partnerstwo z Ringier Axel Springer Polska. Obecnie, spółka rozwija swoje 2 flagowe produkty: KoalaMetrics oraz JustWIFI. Ten ostatni to lider w Polsce w segmencie rozwiązań reklamowych opartych o wi-fi zaś KoalaMetrics dostarcza narzędzia i dane zmieniające obraz reklamy internetowej. Dzięki nim marketerzy mogą budować internetowe kampanie marketingowe także w oparciu o zachowania klientów w offline i mierzyć ich wpływ na sprzedaż w sklepach stacjonarnych. Justtag, współpracujący m.in. z wydawcami, domami mediowymi, buduje swoje rozwiązania na bazie zaawansowanych analiz i wykorzystania machine learning. W efekcie, marki takie jak BMW, Samsung, Pandora, BP, Danone czy Sephora mogą dotrzeć do bardzo unikalnych grup klientów a następnie zweryfikować czy po internetowej kampanii pojawili się oni w określonym sklepie.
– Mamy wyrafinowane i skuteczne narzędzia, na które popyt gwałtownie rośnie. Tylko w tym roku zwiększyliśmy przychody o 50 proc. a na koniec 2019 r. nasza EBITDA będzie na plusie. Wyprzedzamy naszą konkurencję w Polsce już o kilka długości – zaznacza Tomasz Chłodecki.