Ads4books.com – sieć reklamowa dedykowana rynkowi książki

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Ads4books.com to pierwsza sieć reklamy efektywnościowej dedykowana rynkowi książki. Głównym celem serwisu jest maksymalizacja sprzedaży książek, bez względu na ich format i budowanie trwałych relacji pomiędzy reklamodawcami a reklamobiorcami.

Ads4books.com to pierwsza sieć reklamy efektywnościowej dedykowana rynkowi książki. Głównym celem serwisu jest maksymalizacja sprzedaży książek, bez względu na ich format i budowanie trwałych relacji pomiędzy reklamodawcami a reklamobiorcami.

Sieć kieruje swoją ofertę do dwóch grup klientów: z jednej strony są to reklamodawcy, czyli księgarnie internetowe oraz wydawnictwa książkowe. Z drugiej strony są to właściciele stron internetowych (portale, serwisy społecznościowe, blogi) oraz twórcy aplikacji mobilnych.

Ads4books.com nie jest typową siecią reklamową. Najważniejszą rzeczą dla jej twórców jest oferowanie reklam przyjaznych i użytecznych dla internautów. Wszystkie narzędzia są projektowane w ten sposób, aby przede wszystkim pomóc użytkownikom odszukać i kupić interesujące ich książki, zarówno w wersji tradycyjnej, jak i w formie cyfrowej.

Naszym pierwszym innowacyjnym produktem wprowadzanym na rynek jest BuyBox. To gotowa miniporównywarka cen w formie widgetu, którą wydawcy stron internetowych mogą umieszczać na swoich witrynach przy opisach poszczególnych książek. Widget automatycznie tworzy listę księgarń internetowych, w których można kupić dany produkt. Miniporównywarka zawiera nazwy księgarń, aktualne ceny, informacje o formacie (książka papierowa, ebook, audiobook) oraz linki do poszczególnych sklepów. Jest to najskuteczniejsza forma reklamy internetowej, która generuje ponadprzeciętne wskaźniki konwersji. Dodatkowo, dla internautów jest to zupełnie nieinwazyjne i stanowi wartość dodaną, dzięki czemu jest przez nich bardzo pozytywnie odbierana – mówi Waldemar Sadowski, pomysłodawca i twórca Ads4books.com.

BuyBox może być w prosty sposób dostosowany do wyglądu strony, na której jest umieszczony. Dodatkowo, można w nim utworzyć osobne zakładki dla każdego z formatów: książka papierowa, ebook, audiobook. Wydawcy stron internetowych mają także możliwość wybrania sposobu sortowania ofert. Mogą one być wyświetlane w kolejności alfabetycznej, według ceny (najtańsze na górze) lub według generowanych wyników (najefektywniejsze na górze).

Do widgetu BuyBox swoją ofertę może dodać każda księgarnia internetowa, także księgarnie poszczególnych wydawnictw książkowych. Wystarczy prosta integracja z serwisem Ads4books.com oraz przekazanie pliku *.xml z pełną ofertą sklepu.

źródło: informacja prasowa