W ciągu ostatnich sześciu miesięcy AdTaily bardzo silnie zaczęło rozwijać się w kierunku reklamy performance. Na stronach wydawców wyświetla się coraz więcej reklam rozliczanych w modelu CPC i wyraźnie widać, że ma to pozytywny wpływ na kondycję całej sieci. Nie oznacza to jednak rezygnacji z modelu flat fee, który nadal będzie wspierany.
W realizacji tego planu pomaga fakt, że AdTaily zarządza powierzchniami i siłami sprzedażowymi sieci reklamy efektywnościowej PayPer.pl. – Dzięki sieci PayPer mamy także dostęp do nowych formatów reklamowych – mówi Magdalena Wasilewska, dyrektor sprzedaży AdTaily.
Testowane są również nowe narzędzia, które pozwolą zaspokoić potrzeby większych reklamodawców – jak Struq, umożliwiający personalizowanie i retargeting reklam.
Działania AdTaily pozwolą wydawcom sieci na zwiększenie zarobków dzięki:
- nowym formatom reklamowym
- narzędziom optymalizacji reklamy (obecnie testujemy AdMeta, służące tym celom)
- dobrze targetowanym reklamom
- dużej liczbie małych kampanii, pozyskiwanych za pośrednictwem sieci PayPer
- wprowadzeniu dostępności reklam CPC dla wszystkich klientów.
Reklamodawcy natomiast będą mogli liczyć na wyższy ROI (zwrot z inwestycji) poprzez:
- lepszą jakość ruchu
- dostęp do jakościowej oceny powierzchni reklamowych
- precyzyjne informacje o jakości reklam.
– AdTaily skupia się obecnie na rozwoju stosowanych technologii, współpracy z partnerami, którzy oferują najlepsze narzędzia oraz budowaniu pozycji na rynku reklamy efektywnościowej – podsumowuje Marcin Ekiert, CEO.
źródło: informacja prasowa