Adv.pl – agencja interaktywna specjalizująca się w komunikacji e-marketingowej, należąca do Grupy ADV, rozpoczyna współpracę z Brand24, narzędziem monitoringu marki w Internecie.
Agencje interaktywne coraz częściej dostrzegają social media, jako dynamicznie rozwijający się kanał komunikacji z klientem. Kanał stanowiący jednocześnie naturalne rozwinięcie ich kompetencji. W odpowiedzi na rosnący potencjał mediów społecznościowych, Adv.pl zrealizuje monitoring marek i produktów, a także obsługę klienta w sieci. Będzie to możliwe dzięki wykorzystaniu Brand24.
Brand24 to narzędzie monitoringu Internetu, którego głównym zadaniem jest błyskawiczne wychwytywanie wszelkiego typu dyskusji, reklamacji, czy uwag związanych z wybraną marką, produktem czy tematem. Narzędzie daje możliwość obsługi klientów skupionych w ramach platform społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Blip, ale również na wszelkiego typu forach dyskusyjnych czy blogach.
Brand24 stanowi także źródło analiz i raportów dających kompleksową wiedzę na temat klientów. Narzędzie pozwala na obserwację ich zachowań i opinii, a zarazem ochronę reputacji marki w sieci.
– Adv.pl to idealny partner dla naszej spółki. Agencja należy do wąskiego grona podmiotów, które od pierwszych dni uczestniczyły w prywatnych betatestach Brand24. Możliwosć korzystania z bogatych doświadczeń Adv.pl ma dla nas ogromną wartość. Wierzymy, że pozwoli nam lepiej zrozumieć potrzeby klientów oraz samych agencji – mówi Michał Sadowski, Prezes Zarządu Brand24 S.A.
W najbliższej przyszłości, spółki planują wspólne tworzenie dedykowanych raportów i analiz rynkowych. W ramach partnerstwa, Adv.pl wraz ze swoimi klientami otrzyma dodatkowo przedpremierowy dostęp do nowych funkcjonalności Brand24.
– Połączenie bogatego doświadczenia i wiedzy ekspertów z Adv.pl ze znakomitymi możliwościami narzędzia Brand24 pozwoli nam wspólnie oferować najwyższej jakości, unikalne na naszym rynku pakiety rozwiązań pozwalające na pełen monitoring opinii o marce w sieci. Jak wielkie znaczenie mają takie działania, pokazuje rosnąca skala działań marek w kanale digital, szczególnie w sferze mediów społecznościowych. Jestem przekonany, że nawiązanie strategicznej współpraca między Adv.pl i Barnd24 pozwoli nam jeszcze skuteczniej wspomagać naszych Klientów w budowaniu przewagi konkurencyjnej ich marek – mówi Paweł Jędrak, Dyrektor Departamentu Strategii w Adv.pl.
Długoterminowym celem jest stworzenie nowego kanału komunikacji z klientami, którego wykorzystanie pozwoli m.in. na wsparcie sprzedaży, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki, produktu bądź usługi.
źródło: informacja prasowa