Agora inwestuje 4,4 mln euro w ROI Hunter

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Agora S.A. zainwestuje w sumie 4,4 mln EUR w czeską spółkę ROI Hunter. Poprzez inwestycję podzieloną na dwie rundy finansowania Agora zamierza zwiększyć swoją obecność w segmencie MarTech.

fot. pexels.com

– ROI Hunter to inwestycja w dynamicznie rozwijające się technologie marketingowe, które w Strategii Grupy Agora wskazaliśmy jako jeden z głównych kierunków rozwoju w obszarze usług B2B. Spółkę ROI Hunter wyróżnia bardzo sprawny i zdolny zespól zarządzający, świetny produkt i technologia oraz wyjątkowe relacje z Facebookiem i Googlem. Inwestycja Agory w spółkę przyspieszy jej ekspansję zagraniczną oraz dalszą rozbudowę produktu  mówi Agnieszka Sadowska z zarządu Agory.

ROI Hunter oferuje swoim klientom unikalną możliwość umieszczenia skutecznej reklamy bezpośrednio na Facebooku i w wyszukiwarce Google. ROI Hunter wyróżnia się na tle konkurencji skutecznością w pozyskiwaniu nowych klientów dzięki dotarciu do podobnych odbiorców, potencjalnie zainteresowanych daną ofertą, a także zoptymalizowane tworzenie reklam i zarządzanie kampaniami. Jest jedną z niewielu firm będących jednocześnie oficjalnym partnerem marketingowym Facebooka oraz Google’a i doskonale dopasowuje się do trendów na rynku reklamy online i potrzeb firm e-commerce.

– Trudności, na które natrafiają obecnie marketerzy, przede wszystkim wiążą się z: czasochłonną konfiguracją opisów produktów, nieefektywnym wykorzystaniem własnych danych, a także brakiem możliwości wymiany danych pomiędzy Facebookiem a wyszukiwarką Google. Te problemy rozwiązuje właśnie ROI Hunter dzięki połączeniu danych klienta, Facebooka i Google’a, dając możliwość bezpośredniego zakupu reklamy z poziomu platformy ROI Hunter – komentuje Karel Tlustak, założyciel i CEO ROI Hunter.

ROI Hunter współpracuje już z ponad 250 firmami z sektora e-commerce, wśród których znajdują się takie podmioty, jak Allegro, Souq i Sports Direct, wspomagając je w zakupie efektywnej reklamy w różnych kanałach.

W ofercie ROI Huntera są dwa główne rozwiązania: ROI Hunter PRO (produkt dla większych klientów) oraz ROI Hunter Easy (darmowe rozwiązanie dla platform e-commerce). Spółka przetwarza ponad miliard kampanii dziennie, które tworzone są przez ponad tysiąc specjalistów od marketingu korzystających z platformy.

– To dobra informacja, że ROI Hunter, zaufany partner Google’a, pozyskał finansowanie na dalszy rozwój. Dzięki temu spółka przyspieszy rozwój platformy i poszerzy usługi o wszystkie produkty w AdWords na tak wysokim poziomie, jak robi to w przypadku kampanii retargetowanych – mówi Andrea Silva odpowiedzialny w Google’u za kanały sprzedażowe w regionie Środkowego Wschodu i Afryki Północnej.

– Bardzo cieszymy się z sukcesu ROI Hunter i tego, że rynek docenił ich wieloletni i konsekwentny rozwój. Utwierdza nas to w przekonaniu, że stawiamy na partnerstwa z najlepszymi, by oferować przedsiębiorstwom najwyższy poziom usług i wspólnie rozwijać ich biznes – mówi Łukasz Leoniewski, odpowiedzialny w Facebooku za partnerstwa w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

ROI Hunter zamierza rozwijać się globalnie – rozpocząć działalność w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych oraz wzmocnić swoją pozycję w Europe Centralnej i Wschodniej, wybranych krajach Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki oraz Azji, Pacyfiku i Ameryki Łacińskiej.

– Dzięki finansowaniu pozyskanemu od Agory będziemy mogli wzmocnić nasz produkt i cały zespół, a także szybciej rozwijać się na międzynarodowych rynkach – dodaje Karel Tlustak.

Agora została mniejszościowym udziałowcem ROI Hunter – w dwóch rundach finansowania obejmie w sumie prawie 24% akcji w podwyższonym kapitale zakładowym spółki. Agora będzie wspierać obecny zespół zarządzający ROI Hunter w realizacji strategicznej wizji firmy i rozwoju jej działalności.

Inwestycja w ROI Hunter to kolejny krok na drodze polskiej grupy medialno-rozrywkowej do zbudowania pozycji na rynku usług B2B. Agora jest już udziałowcem spółki Yieldbird – jednej z najszybciej rozwijających się firm specjalizujących się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców.