Foto: Agora
Aby dokonać inwestycji Helios stworzył spółkę Step Inside, która podpisała umowę z FFN, na podstawie której została uprawniona do otworzenia 10 lokali pod marką Pasibus. Zanim jednak do inwestycji dojdzie potrzebna jest zgodna Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Agora wydała na ten temat komunikat komunikat.
– W przypadku uzyskania zgody Prezesa UOKiK i zawarcia umowy inwestycyjnej, Wspólnicy obejmą udziały w Step Inside, która następnie otworzy łącznie do 40 lokali pod marką Pasibus w ramach spółki Step Inside – czytamy w komunikacie Agory.
Poza listem intencyjnym podpisano również umowę współpracy, zgodnie z którą Step Inside może między innymi otworzyć 10 lokali pod marką Pasibus. Jeśli do tego dojdzie wspólnicy Food for Nation obejmą udziały w Step Inside, a następnie otworzą łącznie do 40 lokali.
Marka Pasibus istnieje od 2013 roku. Wszystko zaczęło się od jednego foodtrucka z burgerami we Wrocławiu. Z czasem firma kupowała kolejne pojazdy, zaczęła pojawiać się na masowych imprezach, aż w 2015 roku otworzyła pierwszy lokal stacjonarny, dziś ma ich kilkanaście w całej Polsce. W 2017 roku marka Food for Nation zanotowała 16,4 mln zł przychodów sprzedażowych i 2,8 mln zł zysku netto.