Ahoy Travel zwycięzcą Startup Adventure. Sprawdź, kogo jeszcze wyróżniono

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Kampania reklamowa w mediach Burdy i półroczna opieka mentorska – to nagrody warte 150 tysięcy złotych, które otrzymał zwycięski projekt. Najlepsi zostaną zaproszeni na rozmowy z managementem Burdy o możliwym partnerstwie, współpracy i inwestycji.

Pierwsze miejsce dla Ahoy Travel, równorzędne drugie dla Start Holidays i ShopTrotter to wynik całodziennych sesji mentoringowych i zaciętej rywalizacji 12 projektów.

Kim są zwycięzcy?

– Pomagamy rozwiązywać powtarzające się problemy dla ludzi którzy latają przynajmniej 3 razy w tygodniu. Ahoy oszczędza setki godzin rocznie klientom, ułatwiając proces zamawiania i obsługi biletów – mówi Michał Hernas, co-founder Ahoy Travel.

Drugie miejsce ex-aequo zajęły StartHolidays i ShopTrotter. – Całe wakacje w jednym koszyku – u nas łatwo zrobisz swój wyjazd rezerwując lot, hotel, transfer i ubezpieczenie jednym kliknięciem. Bez biura podróży, bez płacenia agentom i kupując tylko to z czego rzeczywiście korzystasz – mówi o swoim projekcie Marcin Grodzicki, founder StartHolidays.

Z kolei ShopTrotter to „taki Tripadvisor na zakupy”. – Jesteśmy uniwersalnym i globalnym przewodnikiem zakupowym. W naszej bazie posiadamy blisko 100.000 butików w 85 miastach na świecie. Wszystkie butiki można filtrować przez kilka różnych tagów m.in. zakres cenowy, grupę produktową, styl, markę i lokalizację. Pozwalamy turystom w łatwy i szybki sposób znaleźć wymarzone produkty i akcesoria modowe w obcych miastach. Mocno wspieramy lokalne marki i butiki, dzielimy się naszą wiedzą zakupową i ogromnym zakresem przydatnych wskazówek, zbieranych przez zespół ShopTrotter przez ostatnie 5 lat. Dostarczamy użytkownikom wyjątkowe doświadczenie zakupowe. W naszej pracy łączymy pasję podróżowania z fascynacją modą. Obecnie przechodzimy przez proces rebrandingu, zmiany modelu biznesowego oraz upgrade’u portalu i aplikacji mobilnej. Niebawem planujemy relaunch zarówno nowej wersji portalu jak i aplikacji mobilnej. Poszukujemy aktywnie partnerów na całym świecie – mówi Lidia Zalewska, COO i co-founder ShopTrotter.

Kolejne edycje konkursu już niebawem

– Burda od dawna kojarzy się ze świetnej jakości magazynami. Dziś Burda to znacznie więcej. Projekt Startup Adventure to kolejny krok w naszym rozwoju w obszarze technologii, mobile oraz innowacji – mówi Anna Podkowińska-Tretyn – Chief Digital Officer Burda International Polska.

– W Burdzie wierzymy, że “startup” to tak naprawdę stan umysłu, dlatego budujemy go w głowach ludzi promując dzielenie się wiedzą, współpracę i networking. Najciekawsze projekty chcemy promować i wspierać na etapie dalszego rozwoju. Takie działanie ma podwójną korzyść nie tylko wspieramy młodą przedsiębiorczość, ale jednoczenie zaszczepiamy innowacyjność głęboko w organizacji – dodaje Jowita Michalska – Chief Marketing Officer Burda International Polska.

– Wszystkie projekty wykonały kawał dobrej roboty, ich poziom i pomysły na robienie biznesu są bardzo dobre. Już nie możemy doczekać się kolejnych edycji – mówi Łukasz Głombicki, online manager National Geographic Polska i współorganizator konkursu.

konkursie

Startup Adventure to cykliczny konkurs dla Startupów organizowany przez Burda International Polska. Dzięki współpracy z najlepszymi mentorami i zaangażowaniu ekipy wydawnictwa Burda, Startup Adventure to idealne miejsce, by pokazać, zareklamować i rozwinąć swój projekt, a także znaleźć inwestorów.

Nagrodami w pierwszej edycji konkursu były: kampania reklamowa w mediach Burdy i półroczna opieka mentorska. Łączna wartość nagród dla zwycięzcy to 150 tysięcy złotych! Dodatkowo wybrane startupy spotkają się z managementem Burda Poland w celu omówienia potencjalnej współpracy i inwestycji.

Oto wszystkie startupy, które wzięły udział w Startup Adventure:

  • Briefly
  • Muscado
  • StartHolidays
  • Tripelo
  • FootSteps
  • PaxApp
  • JaJade.pl
  • ShopTrotter
  • Qubiculo
  • SocialTravel
  • Travel Architects
  • Ahoy Travel

Mentorami w konkursie byli:

  • Margaret Ann Dowling – Dyrektor Regionalna Burda International Polska i Czechy
  • Anna Podkowińska-Tretyn – Chief Digital Officer Burda International
  • Jowita Michalska – Chief marketing Officer Burda International
  • Edyta Pudłowska – Dyrektor Zarządzająca segmentów: nauka, podróże, IT, psychologia Burda International
  • Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz – Dyrektor New Business & Corporate Media Burda International
  • Katarzyna Sobańska-Helman – Dyrektor Regionalna Książek i Kolekcji Burda International Polska
  • Piotr Bucki – bucki.pro
  • Norbert Kilen – Strategy Director agencji social media Think Kong
  • Marek Kotelnicki – co-founder Interne.st
  • Kasia Janocha – co-founder Interne.st
  • Marek Kapturkiewicz – Innovation Nest
  • Dominik Komar – Havas Media Group
  • Michał Rokosz – fundusz Inovo
  • Norbert Młynarczyk – Wspólnik zarządzający KM Legal Advising
  • Łukasz Krasnopolski – Prezes To ReforgeKonrad Gawłowski – Menadżer Inwestycyjny Satus VentureMateusz Tułecki – Twórca Internet
  • Beta, strategy director w GrowPoint, prowadzący Startup Adventure
  • Łukasz Głombicki – Online Manager National Geographic, prowadzący Startup Adventure

Pierwsze spotkanie odbyło się 31 maja w godzinach 12:30-18:45, w warszawskiej siedzibie AIP Business Link, w budynku Zebra Tower. Jego tematyka to podróże, adventure i czas wolny.

fot. materiały prasowe