Aktywnie świadomi pomagają pracownikom i przedsiębiorcom w czasie epidemii

Dodane: 06.04.2020

Informacja prasowa Informacja prasowa

Aktywnie świadomi pomagają pracownikom i przedsiębiorcom w czasie epidemii

Udostępnij:

YesIndeed (właściciel platformy benefitowej WannaBuy) wraz z Purella (producent marek Purella Superfoods oraz BeRaw) oraz Gymsteer (operator fitness na zasadach PayPerEntry) uruchomili projekt Aktywnie świadomi, który ma pomóc pracownikom, pracodawcom oraz dostawcom w czasie pandemii koronawirusa, oraz późniejszym powrocie do normalności.
Celami projektu są:

  1. Budowa zespołowości pracowników oraz utrzymanie zaangażowania pracowników
  2. Pomoc klubom fitness poprzez dostęp do treningów online (w tym live streams)

  • Wprowadzenie treningów w domu dzięki zaangażowaniu Karoliny Polis oraz Piotra Karwat z Home Fitness
  • Zmiana nawyków żywieniowych dzięki zaangażowaniu Ani Starmach – Ambasadorki PurellaSuperfoods, wraz z dostępem do bazy przepisów, e-booków oraz produktów Purella po obniżonej wartości
  • Budowa dystrybucji produktów / usług dla mniejszych przedsiębiorców działających on-line
  • Funkcjonalność platformy jest bardzo prosta:  każdy użytkownik zbiera punkty za swoją aktywność związaną z życiem firmy, sportową (treningi online/ offline) czy edukacyjną – udowodnioną na platformie Aktywnie świadomi. Zebrane punkty może wymienić na rabaty lub e-vouchery takie jak zakupy produktów PurellaSuperfoods, BeRaw, tagomago.pl, Norauto, Virtualo, mubi.pl czy nawetZalando, 4F i Apart.

    Dla firm jest to narzędzie do komunikacji z pracownikami oraz nowa możliwość edukacji np.: uruchomienie quizu na temat zasad BHP lub sprawdzenie wiedzy na temat danego produktu bądź usługi firmy.

    Lista dostawców nagród/rabatów jest otwarta i celem platformy jest budowanie dystrybucji dla dostawców.

    Platforma zawiera również sekcję „Kids” – gdzie dostępna jest baza pomysłów i aktywności pozwalających zająć pociechy nowymi pomysłami na zabawę czy wolny czas.

    icon-112px-padlock Created with Sketch.

    Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem