Do głównych obowiązków Aleksandra Heby w GetResponse będzie należała rozbudowa kompetencji analitycznych m.in. w zakresie akwizycji, konwersji i monetyzacji oraz wsparcie zespołów produktowych w obszarach takich jak: marketing, sprzedaż i rozwój produktu.
– Rozpoczęcie współpracy z GetResponse to przede wszystkim możliwość współtworzenia w pełni skalowalnego produktu, jakim jest usługa GetResponse dla sektora SMB. Dedykowane zasoby, głęboki fokus na danych liczbowych w procesach decyzyjnych, ale również sama kultura firmy stanowią dobry miks dla stworzenia czegoś znaczącego – mówi Aleksander Heba.
Heba ma ponad 12-letnie doświadczenie w branży związanej z nowymi technologiami. Swoją ścieżkę zawodową rozpoczynał jako quality assurance project manager w Playsoft Poland, potem pracował w Polskapresse jako product manager i brand manager w Pionie Internetu, następnie jako brand manager, marketing director, marketing & sales director w ExpertSender.
Studiował socjologię na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Jego pasją jest budowa i optymalizacja produktów online w podejściu interdyscyplinarnym. Słowa kluczowe, które najlepiej opisują jego warsztat pracy to: konwersja, multichannel, psychologia społeczna, neuromarketing, behavioral marketing, data-driven testing, analityka.