Aplikacja do zarządzania kontaktami Covve już w Polsce

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Covve zmienia standardową książkę adresową w narzędzie pracy dla nowoczesnych profesjonalistów. Ten wsparty przez system sztucznej inteligencji asystent rewolucjonizuje relacje biznesowe. Polską wersję aplikacji można już pobrać na telefony z systemami operacyjnymi Android oraz iOS.

Covve, jako jeden z sześciu startupów w Europie, został wybrany na partnera Deutsche Telekom i Nokii w innowacyjnym programie WARP Future Communication. Program został zaprojektowany w taki sposób, aby wykorzystać innowacyjne rozwiązania dla startupów z budowaną przez Nokię technologią.

Współpraca Covve z Deutche Telekom będzie koncentrować się na stworzeniu ekskluzywnej oferty dla pracowników i abonentów T-Mobile, którą można poznać na stronie www.covve.com/tmobile.

Jesteśmy bardzo podekscytowani wejściem na polski rynek. Wszystkie nasze wysiłki wkładamy w tworzenie najlepszej aplikacji do wygodnego i prostego zarządzania kontaktami, co zostało już zresztą docenione na świecie. Polska stanowi dla nas rynek o ogromnym potencjale rozwoju, dlatego też podjedliśmy decyzję o przygotowaniu aplikacji w języku polskim. To pierwszy taki przypadek! Nie możemy doczekać się „bycia asystentem” każdego biznesmena, każdego profesjonalisty, każdej osoby aktywnej zawodowo w Polsce – mówi Yiannis Gavrielides, dyrektor generalny i współzałożyciel startupu Covve.

Aplikacja w języku polskim jest już dostępna do pobrania w Google Play oraz App Store. Podstawowa wersja aplikacji jest dostępna bezpłatnie.

Covve to aplikacja stworzona z myślą o nowoczesnych profesjonalistach. Przedsiębiorcy, szefowie firm, specjaliści ds. sprzedaży, marketingu i PR, handlowcy – możliwości Covve doceni każdy, kto swoją aktywność zawodową opiera na kontaktach z ludźmi.

Aplikacja pełni funkcję personalnego asystenta, zaawansowanej książki kontaktów oraz systemu do zarządzania kontaktami i leadami biznesowymi. Dzięki zaawansowanym systemom bazującym na sztucznej inteligencji, Covve w czasie rzeczywistym aktualizuje kontakty i uzupełnia je o nowe informacje, takie jak miejsce zamieszkania, firma, branża, w której pracuje dana osoba itp.

Ponadto aplikacja przeszukuje serwisy branżowe w poszukiwaniu wiadomości, które mogą być istotne z perspektywy danego kontaktu, ułatwiając tym samym rozpoczęcie rozmowy z potencjalnym klientem lub partnerem biznesowym. Jak przystało na osobistego asystenta, Covve przypomni także o tym, z kim należy się skontaktować, po rozmowie lub spotkaniu ułatwi zrobienie notatki i przesłanie wizytówki.