Atrium jeszcze bliżej klienta – startuje innowacyjna aplikacja ShopFun

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Grupa Atrium, poszukując innowacyjnych rozwiązań sprzedażowych, wprowadza do swoich obiektów autorską aplikację mobilną ShopFun. Spółce udało się połączyć w niej usługi lokalizacyjne, funkcje wspierające zakupy, elementy grywalizacji i system nagradzania.

Aplikacja powstała, aby pełnić funkcję nowoczesnego narzędzia marketingu dla najemców, a dla klientów stać się wartościowym przewodnikiem i doradcą, dostarczając pozytywnych doświadczeń zakupowych i dodatkowych wrażeń podczas pobytu w centrum. ShopFun to nowa jakość w komunikacji pomiędzy markami znajdującymi się w centrum a klientami, łącząca bezpośrednio najemców obiektów Atrium i użytkowników aplikacji we właściwym czasie oraz z odpowiednią ofertą.

W dobie dynamicznie rozwijającej się technologii smartfon stał się urządzeniem masowym i nieodłącznym narzędziem służącym nie tylko do komunikacji, ale także kontrolowania otaczającej nas rzeczywistości i wspierania decyzji zakupowych oraz jakościowego spędzania czasu. 75 proc. Polaków aktywnych w sieci posiada urządzenia mobilne, a 91 proc. z nich wykonuje na smartfonie lub tablecie okołozakupowe czynności. Na popularności zyskują aplikacje mobilne (41 proc.) i gry (35 proc.). Konsumenci mobilni w wieku 19-24 lat używają do zbierania informacji o produktach i usługach przed decyzją o zakupie średnio 1,9 urządzenia.

Grupa Atrium, analizując zmieniające się trendy na rynku i wykorzystując nowoczesne technologie, wprowadza do swoich centrów innowacyjną aplikację mobilną ShopFun, mającą w założeniu stać się jednym z ważnych elementów wspierających decyzje zakupowe w niedalekiej przyszłości. Nowa aplikacja będzie dla najemców obiektów nowoczesną metodą na skuteczniejszą komunikację z klientami, a dla klientów – sposobem na ekscytujące i satysfakcjonujące zakupy. W Polsce premiera aplikacji odbyła się 13 maja w Focus Bydgoszcz, a od 10 czerwca będzie aktywna również w Atrium Targówek w Warszawie.

Aplikacja na podstawie zebranej historii aktywnych uczestników samodzielnie dostosowuje komunikaty i oferty do preferencji użytkownika. Atrium, dzięki nowoczesnej technologii beaconów, umożliwia dopasowanie do każdego klienta oferty marek znajdujących się w centrum, gromadząc najciekawsze dla niego propozycje. Dla najemców Atrium aplikacja stanie się narzędziem nowoczesnego marketingu i umożliwi poznanie profilu klientów oraz precyzyjne targetowanie swojej oferty.

System zastosowany w ShopFun analizuje zachowanie użytkowników aplikacji podczas wizyty w centrum, aby zaproponować ofertę lub kolekcje jak najlepiej dopasowane do preferencji klientów. Wystarczy, że użytkownik aplikacji pojawi się w centrum, a system wyśle mu powiadomienie o specjalnej ofercie lub rabacie przygotowanym dla niego. Znając ścieżkę zakupową klienta, aplikacja będzie także okazjonalnie informować o dedykowanych ofertach, nowościach, promocjach – niezależnie od obecności klienta w centrum.

Zastosowanie nowoczesnej technologii w aplikacji ShopFun znacząco ułatwi klientom znalezienie idealnej oferty w centrum i sprawi, że poszukiwania produktów i same zakupy w sklepach będą jeszcze bardziej ekscytujące i satysfakcjonujące. Dodatkowo wykorzystany element grywalizacji i system nagradzania zaangażuje klientów na poziomie emocjonalnym, dostarczając im pozytywnych doświadczeń zakupowych. ShopFun opiera się na idei gier, które w ostatnim czasie osiągnęły ogromną popularność zarówno wśród dorosłych, jak i młodzieży. Klienci będą mogli kupować produkty ulubionych marek, jednocześnie dobrze się przy tym bawiąc, zdobywając nagrody i mając dostęp do dedykowanych aplikacji promocji.

Marki znajdujące się w centrach Atrium będą mogły wyznaczać dla użytkowników aplikacji zadania. Każdy klient centrum posiadający aplikację ShopFun będzie mógł podjąć wyzwanie i wziąć udział w zabawie poprzez m.in. zdobywanie odznak, wykonywanie zadań, oznaczanie ulubionych treści. Zaangażowanie w grę przybliża klientów do zdobycia nagród. Aplikacja ShopFun przynosi użytkownikom korzyści nie tylko w postaci atrakcyjnych ofert sklepów centrum. Zakupy z aplikacją ShopFun dostarczają dodatkowych emocji i zapewniają niezapomniane wrażenia.

– ShopFun to autorski projekt Grupy Atrium, innowacyjny i stworzony z myślą o klientach nowoczesnego centrum XXI wieku, którzy oczekują indywidualnego podejścia do swoich potrzeb. Aplikacja, będąca efektem wielu miesięcy prac naszego zespołu, w pełni personalizuje przekaz i dzięki temu umożliwia budowanie unikalnej więzi z gośćmi naszych centrów. Wykorzystując największy obecnie trend w kanałach mobilnych, jakim jest grywalizacja, angażujemy klientów, jednocześnie staramy się zyskać ich lojalność, nagradzając za udział w zabawie i obecność w naszym centrum – mówi Piotr Sikora, Group Digital Marketing Manager w Grupie Atrium.

Aplikacja ShopFun początkowo będzie dostępna w trzech centrach handlowych: Focus Bydgoszcz, Atrium Targówek w Warszawie oraz Atrium Flora w czeskiej Pradze. W przyszłości usługa ma objąć wszystkie obiekty w ramach Grupy Atrium, a jedna aplikacja będzie aktywna dla wszystkich centrów. Aplikację będzie można ściągnąć bezpłatnie z AppStore i Google Play.