Największe marki samochodowe świata coraz wyraźniej zaznaczają swoją obecność na Facebooku. Jak pokazuje raport Sotrender, przygotowany specjalnie na pierwszą środkowoeuropejską konferencję branży badawczej „Esomar CEE Research Forum”, na narodowych profilach Facebookowych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej zdecydowanie dominują niemieckie marki: BMW, Audi i Mercedes.
Sotrender, narzędzie analityczne pomagające zwiększyć skuteczność działań marketingowych na Facebooku, przygotował raport oraz infografikę na temat najpopularniejszych fanpage’ów marek samochodowych w Europie Środkowo-Wschodniej. W raporcie zanalizowano liczbę i aktywność fanów na fanpage’ach takich marek jak Audi, BMW, Citroen, Ford, Kia Motors, Mercedes, Opel, Peugeot, Skoda i Volkswagen obecnych w ośmiu krajach Europy Środkowo – Wschodniej: w Niemczech, Polsce, Czechach, Rumunii, na Słowacji, Węgrzech, Ukrainie oraz w Rosji.
źródło: informacja prasowa