Najchętniej kupowane produkty to przede wszystkim klucze aktywacyjne do gier oraz doładowania do sieci komórkowych. W przypadku gier dużą popularnością w 2015 roku cieszyły się Counter Strike Global Offensive, Wiedźmin 3 oraz Euro Truck Simulator.
Dynamiczny rozwój Automatera wiążę się z ekspansją na rynki zagraniczne. W pierwszej połowie lutego oficjalnie uruchomiona zostanie platforma automater.com, której odbiorcami będą Sprzedawcy spoza Polski.
W 2015 roku sprzedaż za granicą stanowiła 10% całej sprzedaży (w porównaniu z 2% w 2014 roku), głównie w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz Holandii.
– Stany Zjednoczone i Wielka Brytania to 31% światowego rynku sprzedaży produktów cyfrowych. To ogromny rynek i ogromna konkurencja. W 2016 roku zawalczymy o kawałek tego tortu – mówi Maciej Zieliński odpowiedzialny za rozwój w Automaterze.
fot. pixabay.com