Na zdjęciu: Marek Kemnitz i Małgorzaty Sułek | fot. materiały prasowe
Marek Kemnitz z firmą związany jest od ponad 3 lat. Jako Sales Director CEE odpowiada za pozyskiwanie kluczowych klientów w Europie Środkowo-Wschodniej oraz promocję rozwiązań programmatic m.in. w Polsce, Rumunii, Bułgarii czy na Węgrzech. Przed dołączeniem do zespołu Sociomantic pracował jako Key Account Manager w RTB House, gdzie odpowiadał za pozyskiwanie klientów strategicznych na rynku polskim i niemieckim. Wcześniej związany był z firmą ClickAd S.A., w której zajmował stanowisko Performance Media Managera. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
Kolejny awans dotyczy Małgorzaty Sułek, która objęła stanowisko Account Director CEE w Sociomantic Labs. Do jej zadań należy kierowanie zespołem odpowiadającym za obsługę klientów na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, nadzór nad realizacją kampanii reklamowych strategicznych klientów, a także koordynacja wdrażania nowych rozwiązań w prowadzonych kampaniach reklamowych. Małgorzata Sułek pracuje w Sociomantic Labs od kwietnia 2012 roku. Przed dołączeniem do firmy, odpowiadała za obsługę kluczowych, polskich klientów w Tradedoubler. Wcześniej przez blisko 7 lat pracowała na stanowisku Project Managera w Netmedia, gdzie zajmowała się projektami internetowymi, współpracując z domami mediowymi, agencjami reklamowymi oraz sieciami afiliacyjnymi.