B2B Online – zaplecze dla sklepów internetowych „w chmurze”

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Premiera nowej polskiej platformy sprzedaży i zakupów B2B Online – odbędzie się 20 maja br. w Poznaniu, na pierwszych polskich Targach eHandlu – MTP pawilon 11, stoisko (sektor F).

Premiera nowej polskiej platformy sprzedaży i zakupów B2B Online – odbędzie się 20 maja br. w Poznaniu, na pierwszych polskich Targach eHandlu – MTP pawilon 11, stoisko (sektor F) http://targiehandlu.pl


B2B Online – wygoda dla e-Sklepów

Wykorzystując rozwiązania B2B Online e-Sklepy mogą skoncentrować się na swoim podstawowym działaniu automatyzując większość operacji związanych z rozbudową oferty i dostawców, aktualizacją cen i dostępności poszczególnych pozycji oraz usprawnianiem realizacji zamówień klienta końcowego. Najważniejsze dla e-Sklepów funkcjonalności B2B Online to:

  • łatwość integracji wielu dostawców poprzez jedno połączenie do B2B Online
  • gotowe katalogi produktów z wielu branż do natychmiastowego wykorzystania w e-Sklepach
  • automatyzacja składania zamówień do dostawców w modelu Dropship.

B2B Online może dostarczać dane do praktycznie wszystkich, stosowanych na naszym rynku, systemów informatycznych wykorzystywanych przez e-Sklepy.

Tysiące dostawców w jednym miejscu

Platforma B2B Online to dla właścicieli e-Sklepów sposób na automatyzację i uproszczenie codziennie powtarzanych działań. Dzięki narzędziom w jakie udostępnia platforma każdy zaopatrzeniowiec e-Sklepu może jednocześnie przeglądać i zamawiać produkty spośród ofert tysięcy dostawców – producentów, dystrybutorów, hurtowni z różnych branż. W ten sposób szybko i łatwo może zwiększyć różnorodność i konkurencyjność oferty w swoim e-sklepie.

Gotowe katalogi produktów

B2B Online to również oszczędność czasu dla każdego właściciela e-sklepu. Wystarczy jedno połączenie z platformą a nowe produkty wraz z pełnym opisem, aktualną ceną oraz bieżącym stanem magazynowym znajdą się automatycznie w ofercie e-sklepu.

Dropship – dostawa do klienta końcowego

Ten nowy, elastyczny model sprzedaży jest doskonałym rozwiązaniem dla średnich i małych sprzedawców internetowych. Uwalnia bowiem sklepy od problemów logistycznych – od kosztów dużych zamówień oraz magazynowania i wysyłki do klienta końcowego, pozostawiając dostawę towaru sprzedawcy hurtowemu. Formuła ta sprawdzi się także wśród tych właścicieli, którzy chcą przetestować nowe produkty, poeksperymentować z różnymi ofertami w swoim e-sklepie – bez ponoszenia kosztów zamówienia hurtowego.

Wyjątkowość B2B Online

B2B Online jest wirtualnym rynkiem, na którym producenci, importerzy, dystrybutorzy oraz inni dostawcy hurtowi wystawiają swoją ofertę produktów dla hurtowych odbiorców np. sklepów internetowych, sklepów detalicznych, resellerów. Dwoma najważniejszymi cechami wyróżniającymi B2B Online są: identyfikacja i autoryzacja uczestników transakcji oraz możliwość indywidualizacji ofert dla poszczególnych odbiorców. Możliwości B2B Online są szczególnie użyteczne dla rosnącej grupy odbiorców jaką są e-Sklepy. Ponadto, platforma B2B Online wyposażona jest w mechanizmy zapewniające każdemu dostawcy możliwość „indywidualnego traktowania odbiorców”, dzięki czemu poszczególni odbiorcy, widzą dostosowaną dla siebie ofertę np. z innymi cenami, warunkami płatności, itp. Testowe wersje demo pobrać można ze strony www.b2bonline.pl

Platforma powstała dzięki wsparciu funduszy UE w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

źródło: informacja prasowa