– Prace nad usprawnieniami GOmobile nie ustają nawet na moment, to stały proces. Rozwój technologii i zmiany w przyzwyczajeniach klientów są zbyt dynamiczne, byśmy mogli się zatrzymać i powiedzieć, że w naszej aplikacji nie da się już wprowadzić ulepszeń. Nowe oczekiwania użytkowników odbieramy bardzo pozytywnie – są potwierdzeniem, że praca, którą wkładamy w rozwój narzędzi digitalowych skutkuje coraz szerszym wykorzystaniem możliwości aplikacji – mówi Krzysztof Suchan, Dyrektor Departamentu Rozwoju Kanałów Cyfrowych w Banku BNP Paribas.
Od teraz klienci Banku BNP Paribas mogą o wiele łatwiej aktywować aplikację. Po podpisaniu umowy w procesie Kontootwieracz, wystarczy nadać PIN i opcjonalnie – przejść standardowy proces sczytywania linii papilarnych lub skanowania twarzy, by móc bezpiecznie logować się za pomocą biometrii). Chwilę później, po kliknięciu „Zaloguj się” w GOmobile, można już na bieżąco weryfikować status swojego wniosku.
W odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie klientów bankowością mobilną i rosnąca liczbę osób, korzystających z oferty wyłącznie w ten sposób, Bank BNP Paribas stale rozwija też portfolio usług dostępnych z poziomu smartfona. Teraz, w zależności od posiadanych produktów, klient ma możliwość założenia w ten sposób kolejnych lokat (GOmobile, GOonline, Promocyjnej oraz Standardowej walutowej). Sam proces otwarcia lokaty jest prosty i bardziej przejrzysty, dzięki odświeżeniu odpowiednich ekranów aplikacji. Na liście produktów widnieje przycisk „Otwórz lokatę”, który przekierowuje bezpośrednio do oferty.
Klienci, którzy często wyjeżdżają za granicę, lub rozliczają się w walutach obcych, powinni docenić przelew własny walutowy. Bank umożliwia wygodne przesłanie pieniędzy między kontami – zarówno w tej samej walucie obcej, jak i w różnych walutach, w zależności od posiadanych rachunków. Bardzo łatwo można też wymienić walutę już z poziomu aplikacji.
Dla ułatwienia zarządzania własnym budżetem z pomocą GOmobile, Bank BNP Paribas udostępnił także możliwość pobierania wyciągów z kont osobistych, oszczędnościowych i kart kredytowych. Wystarczy do tego kilka ruchów palca – należy wybrać odpowiednią opcję po wejściu w szczegóły rachunku osobistego i oszczędnościowego.
Uproszczone będzie także udzielanie lub cofanie zgód marketingowych. W zależności od tego, czy klient chce otrzymywać od banku spersonalizowane oferty, może wybrać odpowiednią opcję w menu aplikacji.
Nowości w aplikacji dotyczą też powiadomień push. Po otrzymaniu notyfikacji, klient może jednym ruchem palca (po zalogowaniu) przejść do odpowiednich ekranów aplikacji, takich jak dashboard, lista produktów czy lista wiadomości.