Nowi klienci Banku Pocztowego mają teraz, dzięki technologii wideoweryfikacji, możliwość uzyskania bez wychodzenia z domu kredytu od 300 zł do 4500 zł na okres nawet 5 lat.
Wniosek kredytowy składany jest podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem, a potwierdzenie tożsamości Klienta odbywa się dzięki wideoweryfikacji, za pośrednictwem specjalnej aplikacji Pocztowy na Selfie wykorzystującej biometryczną analizę twarzy. Cały proces kredytowy przebiega całkowicie zdalnie – bez potrzeby fizycznego dopełniania jakichkolwiek formalności. Z oferty mogą skorzystać także obecni klienci Banku – w ich przypadku proces przebiega także zdalnie, jednak już bez konieczności wideoweryfikacji. Klienci korzystający już z usług Banku mogą uzyskać finansowanie w wysokości do 50 000 zł.
Współpraca z konsorcjum Digital Gateways, Autenti i Identt
Digital Gateways udostępnia gotowe rozwiązania m.in. dla instytucji finansowych. Mogą one pozyskać klienta zdalnie, bez jego fizycznej wizyty w oddziale. Usługa pozwala na cyfrową weryfikację tożsamości klienta i elektroniczny podpis dokumentów. Platforma uruchomiona została w ramach współpracy The Heart i Mastercard. Wykorzystuje technologię dostarczaną przez Autenti oraz Identt.
– Pandemia pokazała wszystkim, jak bardzo istotna i pomocna jest digitalizacja oraz korzystanie z technologii informatycznych w codziennym życiu. W naszej ofercie jest coraz więcej rozwiązań, które czerpią z najnowszych technologii – wystarczy wspomnieć, chociażby o możliwości identyfikacji za pomocą technologii Face ID, chat-botach ułatwiających telefoniczną obsługę naszych klientów czy karcie biometrycznej, która właśnie trafiła do klientów instytucjonalnych Banku Pocztowego – mówi Marcin Ledworowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiadający za Biznes oraz IT.
Przeczytaj również: Bank Pocztowy stworzył pierwszą w Polsce biometryczną kartę płatniczą