BarkBox zadba o to, aby raz w miesiącu dostarczono pod nasze drzwi paczkę z jedzeniem, środkami higienicznymi czy innowacyjnymi gadżetami dla naszych psów. Startup powstał na początku bieżącego roku. Od momentu istnienia zebrał 1,7 miliona dolarów dofinansowania.
20 tysięcy odbiorców – tylu ludzi, jak podają twórcy, co miesiąc otrzymuje paczkę od BarkBox. W pudełku odbiorca znajdzie specjalne kremy dla psów, przekąski oraz kości w formie spirali. Co miesiąc coś innego. Startup skierowany jest dla ludzi mocno zaangażowanych w rozwój swoich czteronożnych przyjaciół. Co ciekawe dedykowana aplikacja mobilna BarkBox nie jest odzwierciedleniem strony webowej, ale dodatkiem dzięki któremu możemy zamówić pojedyncze przedmioty, sprawdzić co będzie znajdować się w paczce, która przyjdzie w tym miesiącu czy podarować paczkę z BarkBox bliskiej osobie.
Zamawianie subskrypcji zaczynamy od określenia wielkości (i wagi) naszej pociechy. Mamy do wyboru trzy opcje: mały i słodki, w sam raz czy duży i silny. Po wybraniu rozmiaru przechodzimy do określenia długości subskrypcji. Spośród wskazanych możemy wybrać 29$ za jedną paczkę, 22$ za każdą paczkę w przeciągu trzech najbliższych miesięcy oraz 17,5$ za sześć paczek, które będą pojawiać się w naszym domu przez kolejne pół roku. Następnie przechodzimy do podania danych kontaktowych oraz numeru karty kredytowej. Zgodnie z zapowiedziami startup uruchomił współpracę z Grouponem, dzięki czemu możemy jeszcze taniej zamówić subksrypcję BarkBoxa za pomocą kuponów promocyjnych.
Aplikacja jest do pobrania za darmo, ale wyłącznie na terenie Stanów Zjednoczonych. Twórcami startupu są: Matt Meeker, współtwórca Meetup.com oraz dawny rezydent funduszu Polaris Ventures. BarkBox współtworzą również Henrik Werdelin, były rezydent Index Ventures oraz Carly Strife, która poprzednio rozwijała startup Uber. W BarkBox zainwestowano w lipcu 1,7 miliona dolarów. W pomoc finansową i merytoryczną zaangażowali się: Mike Hirshland z Resolute.vc, Lerer Ventures, RRE, Polaris Ventures, Bertelsmann oraz 500 Startups.
źródło: businessinsider.com, techcrunch.com