Pozyskane środki spółka przeznaczy na rozwój technologii, ekspansję zagraniczną oraz tworzenie nowych marek. Proces wspiera Dom Maklerski INC. Debiut spółki na rynku NewConnect planowany jest jeszcze w 2025 roku.
– Przez ostatnie miesiące intensywnie przygotowywaliśmy się do tego kroku – mamy jasno określone cele inwestycyjne i strategię skalowania działalności na rynkach zagranicznych. Obserwujemy duże zainteresowanie inwestorów i wierzymy, że ta emisja pozwoli nam jeszcze szybciej rosnąć – mówi Kamil Stanek, prezes zarządu BASEIG S.A.
W pierwszym kwartale 2025 roku BASEIG S.A. wypracował ok. 500 tys. zł przychodu ze sprzedaży, a zysk netto przekroczył 310 tys. zł. To efekt m.in. globalnych zmian w handlu oraz rosnącej popularności europejskich produktów na rynku amerykańskim, gdzie spółka intensyfikuje swoje działania reklamowe.
– Nasza technologia realnie wpływa na efektywność sprzedaży, co widzimy po wynikach i rosnącym zainteresowaniu ze strony twórców i klientów na rynkach zagranicznych. Już pierwszy kwartał 2025 roku pokazał, że BASEIG rozwija się w ekspresowym tempie – z przychodami czterokrotnie wyższymi niż w analogicznym okresie minionego roku. Właśnie takie fundamenty chcemy dalej skalować dzięki środkom z emisji – podkreśla Kamil Stanek, prezes zarządu BASEIG S.A.
Obecnie BASEIG sprzedaje do ponad 20 krajów – w tym do Niemiec, Francji, krajów skandynawskich, USA, Australii czy Nowej Zelandii.