– W 2019 r podpisane zostały nowe kontrakty ze sponsorami. Nastąpił wzrost sprzedaży ze sklepu internetowego, oferowany asortyment został rozszerzony miedzy innymi o kolejne publikacje książek, płyt DVD z Ewą Chodakowską, sprzęt sportowy, ubrania do treningu, suplementy diety, a także usługę dostępu do treści video online – podsumowano w sprawozdaniu z działalności firmy, który cytuje serwis wirtualnemedia.pl.
Podsumowanie bieżącego roku może okazać siÄ™ jeszcze lepsze dla Chodakowskiej. Co prawda w czasie pandemii musiaÅ‚a ona zrezygnować z wielu szkoleÅ„ i treningów, które prowadzi na terenie caÅ‚ego kraju, jednak wierne fanki trenerki, które pozostaÅ‚y w tym czasie w domach chÄ™tniej siÄ™gaÅ‚y po produkty z jej internetowego sklepu.Â
– Zaplanowane na pierwsza połowę roku eventy (BeActive Tour) oraz Tygodnie Metamorfoz zostały odwołane, nie spowodowało to jednak spadku przychodów, bowiem nastąpił znaczny wzrost sprzedaży oferowanej w sklepie on-line (Bebio.pl), głównie sprzedaży kodów dostępu do platformy streamingowej (BeActive.TV) – opisano w sprawozdaniu firmy.
Ewa Chodakowska prowadzi treningi na terenie caÅ‚ego kraju, sprzedaje wÅ‚asnÄ… liniÄ™ kosmetyków, prowadzi catering i usÅ‚ugi dietetyczne, zajmuje siÄ™ wydawaniem magazynu Be Active, współpracuje również z różnymi markami w ramach akcji promocyjnych, jak na przykÅ‚ad z Adidasem. Fanpage Chodakowskiej ma obecnie 2,04 mln użytkowników, a jej konto na Instagramie 1,9 mln. To wÅ‚aÅ›nie duże zaangażowanie w budowanie spoÅ‚ecznoÅ›ci w social mediach pozwoliÅ‚o trenerce odnieść ogromny sukces, bo miliony fanek stojÄ… za niÄ… murem.Â
Chodakowska w 2017 roku zadebiutowała na liście 50 najbogatszych Polek według Wprost, zajmują wtedy jedno z ostatnich miejsc. Od tamtego czasu jej majątek cały czas rośnie. W 2019 roku wskoczyła na 31. miejsce, a w tym roku na 29.