#Beciaki. Rusza wspólna akcja branży internetowej

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

– Przykład: Sadek, wystaw kilka abonamentów, jakąś pule, jakiś specjalny pakiet, może być kilka sztuk i jak je sprzedasz, to kasa idzie na to, żeby Ania, matka trójki dzieci, mogła żyć – tak organizator zbiórki #Beciaki zachęca Michała Sadowskiego do wsparcia akcji. Wy też możecie pomóc.

fot. kadr z filmu na YouTube

#Beciaki – wspólna akcja branży internetowej. Taki tytuł nosi film Marcina Majznera, Prezesa Cupsell, w którym zachęca wszystkich internautów do wsparcia zbiórki na sfinansowanie leczenia Anny Tułeckiej, chorej na raka płuc. Sam o zbiórce usłyszał pierwszy raz podczas konferencji Internet Beta, od Mateusza Tułeckiego, organizatora. Postanowił, że nagra filmik i zachęci startupowców do wsparcia kampanii.

Potrzeba jeszcze 200 tys. złotych

Pomysł na to jest prosty: wystarczy wystawić np. na Allegro jakiś wyjątkowy pakiet usług naszego startupu z hashtagiem w tytule #Beciaki. – Zastanów się albo namów swojego szefa, co z Twojej firmy można sprzedać. Tego naprawdę nie musi być dużo. Może to być jedna usługa, jeden produkt, cokolwiek – zachęca. Z założenia, cały dochód ze sprzedaży przedmiotów ma zostać przeznaczony na leczenie Anny Tułeckiej. 

– Mamy dobre usługi, mamy dobre produkty i mamy dobre zasięgi. Przykład: Sadek, wystaw kilka abonamentów, jakąś pule, jakiś specjalny pakiet, może być kilka sztuk i jak je sprzedaż, to kasa idzie na to, żeby Ania, matka trójki dzieci, mogła żyć – zachęca. Pierwsze aukcje na Allegro z hashtagiem aukcji już są. Firma Cupsell wystawiła specjalną limitowaną edycję koszulek.

Policja pomocowa

Cały dochód z ich sprzedaży przekaże właśnie Fundacji Alivia, która zbiera pieniądze na leczenie. W ten sposób możemy pomóc i My, oferując na Allegro unikalny pakiet swoich usług. Celem zbiórki jest uzyskanie 250 tys. złotych potrzebnych na leki i terapie. Więcej o zbiórce tutaj. Majzner, na potrzeby akcji, stworzył „policję pomocową”, która ma pomagać w zbieraniu pieniędzy.

Aktualizacja (20.09)

Już w pierwszym dniu akcji do zbiórki dołączyły polscy internauci. Poniżej lista firm, które zareagowały na apel Marcina Majznera i zaoferowały swoje produkty, a cały dochód z ich sprzedazy przekażą na leczenie Ani Tułeckiej. Zachęcamy do skorzystania z usług właśnie poniższych przedsiębiorstw!

1. Neoteric. Oferta: udział w warsztatach #PimpMySaaS i 2 vouchery na szkolenia z GitLab i Docker.

2. All in data. Oferta: 40 godzin pracy programistów.

3. E-torty.pl. Oferta: Tort Charytatywny #BECIAKI za 70 zł.

4. SkillHunt.io. Oferta: każdy, kto zarejestruje się na platformie i skutecznie poleci programistę dostanie nagrodę, nawet 10 tys. zł. Wtedy niech skontaktuje się z SkillHunt.io i powie jaką część tej nagrody chce przeznaczyć na wpłatę w ramach akcji #beciaki, a zostanie podwojona.

5. Cyberlaw. Oferta: „Full wsparcie prawne dla software house o wartości 5 tys. za 2,5 tys.

6. Cofeedesk. Oferta: dochód ze sprzedaży kaw w promocyjnych cenach.

7. Kava Studio. Oferta: projekt logotypu albo szkolenie

https://youtu.be/zRND-xwupVo

Więcej przykładów wsparcia zbiórki na leczenie Ani Tułeckiej znajdziecie pod tym adresem. Możecie tam znaleźć wiele ciekawych ofert w promocyjnych cenach. Pamiętajcie, że wybierając produkty właśnie z tej listy, wspieracie szczytny cel.