Na zdjęciu Mariusz Ciepły, Prezes Zarządu LiveChat Software | fot. materiały prasowe
LiveChat S.A. to polska firma z siedzibą we Wrocławiu. Stworzone przez nich narzędzie do obsługi czatów na stronach internetowych jest w ścisłej czołówce tego typu programów, pozwalających na tekstową komunikację z klientem na stronie. LiveChat pozwala na konfigurację szerokiego zakresu ustawień, dzięki czemu czat i jego pomiary można odpowiednio dostosować do danej strony oraz oczekiwań klienta. Obsługa aplikacji jest bardzo prosta, a przy konfiguracji można skorzystać z udostępnionej przez firmę bazy wiedzy oraz przykładowych ustawień.
Niedawno firma LiveChat połączyła swoje siły z outsourcingową firmą .BespokeChat dzięki czemu ułatwiły polskim firmom korzystanie z najlepszego narzędzia i najlepszego zespołu czatujących konsultantów. Dla krajowych klientów powstała dedykowana strona w języku polskim www.livechat.pl, gdzie konsultanci .BespokeChat przez czat służyć będą pomocą przy uruchomieniu i konfiguracji narzędzia LiveChat.
Nie zawsze posiadanie odpowiedniego narzędzia zapewni odpowiednią obsługę. Warto postawić na doświadczony i profesjonalny zespół, który będzie potrafił odpowiednio zainteresować klienta oraz pomóc mu w wielu przypadkach. .BespokeChat to zespół specjalistów, który zajmują się profesjonalną obsługą czatów. Firma od początku korzysta z narzędzia LiveChat, który dzięki swym funkcjonalnością najlepiej sprawdza się jako profesjonalne, stabilne i konfigurowalne rozwiązanie, dzięki czemu z łatwością pozwala obsłużyć klientów na każdego typu stronie.
Dostępni 7 dni w tygodniu konsultanci obsługują klientów w imieniu firmy w szerokim zakresie godzin. Korzystając ze swojego doświadczenia mogą także zareagować w niestandardowych sytuacjach, które mogłyby zdezorientować niedoświadczonego konsultanta. Instalacja czatu na stronie zdecydowanie pozwala zwiększyć efektywność obsługi klienta. Jeden doświadczony konsultant może obsługiwać na raz kilka osób i skutecznie prowadzić ich do wyznaczonego celu.
Na stronie LiveChat.pl można założyć konto, a następnie przez 30 dni za darmo testować narzędzie. Jest to świetna możliwość zweryfikowania jak taka forma komunikacji sprawdzi się na stronie firmy oraz czy lepsze będzie realizowanie procesu inhouse czy w modelu outsourcingowym.