Bez zewnętrznego finansowania pozyskał wiele rozpoznawalnych klientów. Poziom wygenerowanej sprzedaży dla swoich partnerów firma szacuje na 1,2 mln złotych.
Częstym błędem popełnianym przez firmy korzystające z narzędzia typu LiveChat jest nie zapewnianie szerokiej dostępności konsultantów. Strona ofertowa czy sklep internetowy rządzi się innymi prawami niż ten stacjonarny w określonych godzinach. Marketerzy zapominają, że ruch na ich stronie często największy jest w godzinach późno wieczornych oraz w weekendy, w szczególności w przypadku usług typu B2C. .BespokeChat walczy z tym zjawiskiem, a jego praktyka pokazuje, że w rzeczywistości najbardziej gorącym okresem dnia dla operatorów czata jest późny wieczór.
Okno czata zachęcające do “zostawienia wiadomości” ma efekt przeciwny do oczekiwanego – pokazuje jednoznacznie klientowi, że w tej chwili na pewno nikt nie jest dla niego dostępny, jeśli miałby wątpliwości hamujące go od realizacji transakcji. .BespokeChat nie tylko zapewnia dostępność konsultanta ale też opiera obsługę na interaktywnych, spersonalizowanych zaproszeniach do rozmowy podnoszących ilość nawiązywanych relacji.
Celem .BespokeChat jest być najszybszą linią obsługi klienta zorientowaną na podnoszenie sprzedaży – filtrem przepuszczającym do działów sprzedaży jedyne wartościowe leady zakwalifikowane do dalszego kontaktu. .BespokeChat obsługuje narzędzie 7 dni w tygodniu od rana do późnego wieczora. Zespół sprzedażowy firmy posiada niezbędną, najczęściej potrzebną (zasada Pareta) wiedzę pozwalającą na kontakt z klientem i pomoc. Zespół zawsze działa z określonym celem – może to być np generowanie leada potencjalnego klienta spełniającego określone warunki, pomoc w dokończeniu transakcji zakupu, przejściu przez formularze na stronie www.
Według różnych badań około 40% odwiedzających stronę porzuca ją niezwłocznie, natomiast 60% pozostaje analizując jej kolejne podstrony. Mała część tego ruchu wchodzi jednak w realną interakcję z firmą, a osoby anonimowe często nie stanowią żadnej realnej wartości dla firmy. .BespokeChat sprawia, że odwiedzający stronę – potencjalni klienci – przestają być anonimowi dzięki możliwości nawiązania rozmowy
– Często firmy pozyskując zewnętrznie leady otrzymują tylko dane kontaktowe do zagadkowej osoby. U nas oprócz danych klient ma wgląd w konwersację ujawniającą czego klient poszukuje, jakie są jego potrzeby, wątpliwości i możliwości. Pozwala to na dużo szybsze nawiązanie dalszej relacji handlowej z klientem – mówi Paweł Antkowiak, prezes zarządu .BespokeChat.
Na pokładzie .BespokeChat ma już takie firmy jak Pralniomaty Hi’Shine (partner InPost), sklep UrbanCity, wrocławski salon Skody, kursy językowe online Lerni, firmę kurierską czy też grono deweloperów sprzedających mieszkania i domy w Warszawie, Wrocławiu i Legnicy.
.BespokeChat wybrał LiveChat jako narzędzie świadczenia usługi integrując je z wewnętrznym systemem pozwalającym klientom na przeglądanie zapisów rozmów, raportów z działania, statystyk pracy dając pełną transparencję swoich działań. Efektem pracy zespołu w szczególnych przypadkach są leady, które mogą być wysyłane mailowo, przez SMS lub bezpośrednio do oprogramowania CRM klienta.
fot. pixabay.com