Bilet na biznesowe tournée: kicket.com dołącza do estońskiej Grupy Piletilevi i przejmuje Biletomat.pl

Dodane:

Przemysław Zieliński Przemysław Zieliński

Bilet na biznesowe tournée: kicket.com dołącza do estońskiej Grupy Piletilevi i przejmuje Biletomat.pl

Udostępnij:

Polskie bileterie kicket.com oraz Biletomat.pl dołączają do estońskiej Grupy Piletilevi.

O dołączeniu do Grupy Piletilevi poinformował w serwisie LinkedIn Maciej Wartacz, współzałożyciel i CEO w w startupie:

Połączenie sił dwóch polskich bileterii kicket.com i Biletomat.pl ma docelowo wzmocnić ich pozycję na rynku, ale również otworzyć nowe perspektywy dla polskich wydarzeń za granicą. Partnerstwo z Grupą Piletilevi umożliwi im ekspansję na rynki zagraniczne, takie jak Estonia, Łotwa, Litwa, Czechy, Słowacja i Rumunia.

Szeroki świat i nowe horyzonty

Jak deklarują przedstawiciele bileterii, to strategiczne posunięcie ma przyczynić się do rozwoju kulturalnego w Polsce, otwierając nowe horyzonty dla organizatorów wydarzeń. Największa inwestycja w historii Piletilevi Group daje skonsolidowanym podmiotom realną szansę na zdobycie pozycji lidera na rynku polskim. Aby jak najszybciej dotrzeć z funkcjonalnościami obu firm do wszystkich klientów, Sven Nuutmann, CEO Pileitlevi, planuje skutecznie połączyć przejęte firmy z istniejącą firmą GoOut Poland.

– Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu naszej bazy kontaktów, technologii dynamic pricing czy szybkiej realizacji rozliczeń, nasi kontrahenci będą mieli znacznie większe możliwości rozwoju i efektywności w prowadzeniu swoich wydarzeń – podkreśla Konrad Kubaczewski, CEO Biletomat.pl, który wszedł do zarządu spółki kicket.com.

– Mieliśmy jasną strategię rozwoju Biletomat.pl poprzez konsolidację rozdrobnionego rynku w Polsce. Mając ugruntowaną pozycję w branży rozpoczęliśmy nasze pierwsze ruchy: zakup Wlotki.pl, co pozwoliło otworzyć się na duże wydarzenia halowe, a następnie akwizycja dwóch kolejnych bileterii Ticketos.pl i Bilety.fm. Rok 2023 poświęciliśmy na uzyskanie jak największej synergii z tych ruchów, a efekty przeszły nasze oczekiwania. To utwierdziło nas w słuszności obranej drogi, więc z radością i satysfakcją dzielimy się kolejnymi nowościami, które są ukoronowaniem naszej 20 letniej pracy na polskim rynku. Czeka nas ambitne zadanie, połączenia się operacyjnie i brandowo z dużymi podmiotami takimi jak kicket.com i polski oddział GoOut.net, ale z optymizmem patrzymy w przyszłość i jesteśmy przekonani, że doświadczenie zdobyte przy poprzednich fuzjach, zaprocentuje – mówi współzałożyciel Biletomat.pl Alex Kubaczewski, który po fuzji zostaje udziałowcem połączonego podmiotu.

Czytaj także: