Black Friday. Gdzie byliśmy na zakupach?

Dodane: 28.11.2016

Informacja prasowa

Udostępnij:

Zainteresowanie Black Friday rośnie od kilku lat. Najczęściej dyskutowanym sklepem w kontekście tego wydarzenia był Lidl, zaś najpopularniejszym produktem PlayStation.

W roku 2012 w mediach społecznościowych pojawiło się zaledwie 5 020 wypowiedzi o Black Friday, w roku 2016 już 75 105. W ciągu ostatnich 4 lat liczba wypowiedzi na ten temat w sieci wzrosła o 1396%. Największy skok (w stosunku do roku poprzedniego) został odnotowany w roku 2015 (+157%), natomiast najmniejszy w obecnym 2016 (+14%).

Wśród 5 najpopularniejszych sklepów znalazły się dwa sklepy wielkopowierzchniowe – Lidl i Tesco. Wykorzystały one czarny piątek do zrobienia kolejnej promocji dla swoich klientów, która – jak większość dużych obniżek w tych sklepach – wzbudziła duże zainteresowanie wśród ich klientów. W topowej piątce znalazły się także dwa sklepy odzieżowe – Zalando i H&M – oraz Empik.

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem