Blik z nową funkcją w PKO BP: łatwiejsze płacenie za subskrypcje i rachunki

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Blik z nową funkcją w PKO BP: łatwiejsze płacenie za subskrypcje i rachunki

Udostępnij:

PKO Bank Polski jako pierwszy na rynku udostępnił klientom nową funkcjonalność w aplikacji IKO – płatności powtarzalne Blikiem. 

Nowa opcja w aplikacji IKO (dostępna od wersji 3.162) to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na zautomatyzowane formy płatności. PKO BP, wprowadzając płatności powtarzalne Blikiem, umożliwia klientom automatyczne regulowanie stałych opłat, takich jak subskrypcje, gdzie bank regularnie pobiera ustaloną kwotę.

Funkcjonalność obejmuje również płatności za rachunki o zmiennej kwocie i częstotliwości – w tym przypadku każdą transakcję należy potwierdzić w ciągu 72 godzin. Dodatkowo dostępne są płatności okazjonalne, które charakteryzują się zmienną kwotą i częstotliwością, a ich realizacja odbywa się automatycznie w momencie zamówienia usługi.

Dostępność

Usługa jest obecnie dostępna u wybranych sprzedawców, wśród których znajdują się: Autopay, Orange, Plus (Plus i Plush), T-Mobile (w tym Heyah dla doładowań telefonów na kartę), Play, TUŻ Allianz, Your Kaya, Canal+, Rzeczpospolita, Patronite, Zrzutka.pl, Nootri i Wyborcza.pl. PKO BP zapowiada sukcesywne rozszerzanie listy partnerów.

Aktywacja płatności

Żeby aktywować tę funkcjonalność, wystarczy na stronie internetowej lub w aplikacji sprzedawcy wybrać opcję płatności powtarzalnych Blik, zaakceptować ofertę i podać kod Blik. Następnie należy potwierdzić aktywację usługi w aplikacji IKO, gdzie wyświetlą się szczegółowe informacje dotyczące płatności, takie jak kwota, częstotliwość i sposób pobierania opłaty.

Czytaj także: