Rachuneo, oprócz porównywania ofert, analizuje rachunki, sprawdza czy zmiana dostawcy jest dla klienta opłacalna i pomaga przeprowadzić klienta przez wszelkie formalności. Cały proces odbywa się przez Internet. Rachuneo ułatwia zarządzanie długoterminowymi umowami z dostawcami usług i mediów, umożliwiając klientom m.in. stały monitoring najlepszych i dopasowanych do ich oczekiwań ofert.
W tym momencie z Rachuneo korzystają klienci indywidualni. Wkrótce zostaną uruchomione usługi dla małych i średnich firm.
– Jako Blue Media chcemy wspomóc dalszy rozwój Rachuneo, dzieląc się naszym doświadczeniem i know how pozyskanym przy okazji budowy serwisu bm.pl i rozwijaniu usług płatności automatycznych za rachunki. Do inwestycji przekonał nas przede wszystkim zespół Rachuneo, z którym mieliśmy już okazję współpracować przy okazji innych projektów – wyjaśnia Sebastian Ptak, prezes Blue Media.
– Cieszymy się na współpracę z Blue Media z wielu powodów. Chodzi nie tylko o potencjał kapitałowy i biznesowy spółki, ale również doświadczenie na rynku finansowym oraz rozbudowaną sieć kontaktów w branży telekomunikacyjnej i energetycznej. Chcemy jako Rachuneo stać się dla klientów indywidualnych i biznesowych centrum świadomego zarządzania swoimi usługami – energetycznymi, telekomunikacyjnymi, związanymi z dostępem do treści cyfrowych. Razem z Blue Media będzie nam łatwiej takie możliwości zaproponować wszystkim Polakom oraz rozszerzyć portfel współpracujących dostawców – mówi Miłosz Brakoniecki, założyciel Rachuneo.
Dzięki wąskiej specjalizacji, Rachuneo ma obecnie dostęp do wszystkich aktualnych ofert i promocji. Współpracuje wyłącznie ze sprawdzonymi dostawcami usług o ugruntowanej pozycji na rynku, w tym z PGE Centrum, spółką należącą do Polskiej Grupy Energetycznej czy Po Prostu Energia SA.
Serwis rachuneo.pl miesięcznie odwiedza około 50 tys. unikalnych użytkowników. Korzystanie z serwisu jest dla klientów bezpłatne.