Platforma Bolt już teraz oferuje szereg funkcji zapewniających bezpieczeństwo zarówno kierowców jak i pasażerów podczas jazdy. Przycisk SOS został zaprojektowany, aby umożliwić użytkownikom szybki kontakt ze służbami ratowniczymi w razie potrzeby. Ponadto na początku tego miesiąca Bolt zaprezentował najnowszy model hulajnogi – Bolt 4, który został opracowany przez wewnętrzny zespół inżynierów firmy. Zestaw rozwiązań konstrukcyjnych i na poziomie oprogramowania, takich jak wykrywanie gwałtownego hamowania i ostrzeżenia głosowe, pozwalają zminimalizować ryzyko.
– Pomimo skutków pandemii COVID-19, Bolt odnotował ogromny wzrost. Prawie podwoiliśmy liczbę użytkowników aplikacji i uruchomiliśmy nasze usługi – przewozy, wypożyczalnie hulajnóg i rowerów oraz dostawy jedzenia w 50 miastach. W 2021 podwoimy rozmiar naszych operacji, aby zostać liderem branży pod względem bezpieczeństwa i jakości działania platformy – powiedział Markus Villig, CEO i współzałożyciel Bolt.
W 2021 nowe rozwiązania w Bolt
W 2021 Bolt planuje wprowadzić jeszcze bardziej innowacyjne rozwiązania, takie jak weryfikacja twarzy kierowcy i automatyczne monitorowanie podróży, wykorzystując uczenie maszynowe do zapobiegania potencjalnym incydentom i zapewnienia najwyższej jakości usług klientom.
– Cieszymy się, że możemy współpracować z Bolt, podczas gdy kontynuuje rozwój wiodącej na rynku platformy miejskiej mobilności w Europie i Afryce. Zespół spisał się niezwykle dobrze w trudnym roku i niezmiennie zapewnia milionom użytkowników bezpieczeństwo, elastyczność i wielką wartość. Z optymizmem patrzymy na możliwości rozwoju Bolt po pandemii COVID-19 i będziemy wspierać zespół w inwestowaniu w innowacje w nadchodzących latach – dodał Dan Sundheim, założyciel D1 Capital.
W 2020 roku Bolt rozszerzył swoją działalność, usługi platformy są już dostępne w 200 miastach w 40 krajach, umożliwiając 50 milionom użytkowników na całym świecie przystępne cenowo, wygodne i odpowiedzialne przemieszczanie się. W przyszłym roku Bolt chce zostać największym operatorem usług mikromobilnych w Europie, wprowadzając elektryczne hulajnogi w ponad 100 miastach. Aplikacja Bolt Food, uruchomiona w 2019 roku, jest już dostępna w 16 krajach i 33 miastach. W Polsce, w tym roku Bolt uruchomił aplikację do zamawiania jedzenia z dostawą – Bolt Food w Warszawie a hulajnogi Bolt trafiły do 11 polskich miast.