Booksy pomaga klientom wesprzeć ich ulubionych usługodawców

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Booksy pomaga klientom wesprzeć ich ulubionych usługodawców

Udostępnij:

Polska branża usługowa przeżywa nagły kryzys na niespotykaną do tej pory skalę. Narodowa kwarantanna z powodu pandemii wirusa SARS-CoV-2 niesie za sobą zagrożenie dla niemal każdego przedsiębiorcy bazującego na kontakcie z klientem.

Booksy szacuje, że w Polsce jest ponad 100 tysięcy salonów fryzjerskich, kosmetycznych, barberów, fizjoterapeutów. 90% z nich podjęło właśnie decyzję o zawieszeniu działalności w trosce o zdrowie klientów i swoich pracowników, nie czekając na regulacje administracyjne. Z branżą związanych jest zawodowo co najmniej 300 tysięcy stylistów, fryzjerów, manicurzystek. Dla wszystkich tych ludzi bezpośredni kontakt z klientem to podstawowy element ich zarobkowej aktywności.

Warto podkreślić, że to środowisko bardzo aktywnie zaangażowało się we wsparcie służb medycznych przekazując maseczki, płyny dezynfekujące i inne niezbędne materiały ze swoich zasobów. Teraz klienci mają szansę, by okazać solidarność i pomóc branży.

Booksy, popularna aplikacja i platforma umożliwiająca dokonanie rezerwacji na usługi związane z branżą beauty, wprowadza od dziś nową funkcję – możliwość wsparcia szeroko rozumianych stylistek i stylistów poprzez przesłanie im symbolicznego wsparcia.

Wielu klientów ma opartą na zaufaniu, bardzo często wieloletnią i przyjacielską relację ze swoim fryzjerem czy kosmetyczką. Są to nierzadko jedyni specjaliści, którym powierzamy kwestię naszego wyglądu, wizerunku, dobrego samopoczucia czy wręcz zdrowia. Od dzisiaj poprzez aplikację Booksy możemy okazać naszym ulubionym stylistom finansowe wsparcie.

– Fryzjer czy stylistka paznokci nie może zostać w domu i pracować zdalnie. Czytam komentarze osób z branży i odnoszę wrażenie, że wszyscy o nich zapomnieli – komentuje sytuację Stefan Batory, CEO Booksy – Wprowadzamy ważną zmianę w aplikacji Booksy, która – bardzo w to wierzę – pomoże tym przedsiębiorcom. Jestem przekonany, że stali klienci zrozumieją tę trudną sytuację i udzielą nawet symbolicznego wsparcia, a styliści docenią to i będą pamiętać.

Do aplikacji Booksy mogą zapisać się wszyscy przedsiębiorcy, korzystając z darmowego okresu
próbnego, bez zobowiązań. Z każdej przekazanej kwoty pobierana jest prowizja na rzecz partnera realizującego transakcję. Booksy nic nie zarabia na akcji wsparcia.

Booksy pracuje intensywnie nad wprowadzeniem dodatkowych opcji, takich jak vouchery pozwalające dziś zapłacić za usługę, którą klienci wykorzystają w przyszłości. To wszystko powinno pozwolić tym małym biznesom przetrwać najtrudniejsze chwile do czasu, aż sytuacja się nie ustabilizuje.

Dodatkowo Booksy oferuje swoim klientom bezpłatne doradztwo prawne, które może się bardzo przydać w tym tak trudnym czasie dla ich biznesów.

Po więcej informacji wejdź na booksy.com lub na stronę: booksy.info/przeslijtrochewsparcia