Na zdjęciu: Michał Sadowski, CEO Brand24
Liczba aktywnych klientów wrocławskiej spółki Brand24 urosła o 284 w skali kwartału i o 782 w ujęciu rocznym. Firma podkreśla w komunikacie giełdowym, że kieruje swoje usługi do klientów biznesowych za pośrednictwem serwisu internetowego oraz że przychody od poszczególnych klientów różnią się w zależności od wybranego planu abonamentowego i liczby monitorowanych kluczowych zwrotów.
Debiut giełdowy
Przypomnijmy, że na początku listopada minionego roku Brand24 sprzedało w ramach oferty prywatnej 110 tysięcy nowych akcji po 31,76 złotych za sztukę i w efekcie pozyskało 3,49 milionów złotych, co dało wycenę spółce na poziomie ponad 60 milionów. Przy tej okazji Michał Sadowski napisał na Facebooku, że szykuje się do debiutu giełdowego w 2018 roku, który przyśpieszy rozwój firmy i pomoże pozyskać nowych klientów.
– Środki przeznaczymy na rozbudowę naszego zespołu informatyków, a w efekcie – rozwój naszej technologii, a także zwiększenie comiesięcznych budżetów przeznaczanych na akwizycję nowych klientów. Efektem tych działań ma być przyśpieszenie tempa wzrostu Brand24, chcemy jak najszybciej dojść do ważnego dla nas progu 5 tysięcy aktywnych klientów – wyjaśnia Michał Sadowski, cytowany przez serwis Antyweb.
Śladami LiveChat’a
Przy tej okazji dyrektor generalny Brand24 wspomniał, że runda ta zbiega się z jednym z najlepszych miesięcy w historii jego firmy. Okazuje się, że w październiku spółka pozyskała 90 nowych klientów i szybciej niż przedsiębiorca zakładał przekroczyła próg 2 tysięcy użytkowników platformy do monitorowania treści w sieci. Dodał, że na pierwszy tysiąc klientów jego zespół pracował 4 lata, wykręcenie drugiego tysiąca zajęło mu już tylko 19 miesięcy i zapowiedział, że zamknięcie trzeciego nastąpi w 2018 roku.
Brand24 myśli o debiucie giełdowym od jakiegoś czasu. – Chcemy iść tropem LiveChat’a, którego założyciele i menedżerowie są naszymi akcjonariuszami i wspierają nas swoją wiedzą i doświadczeniem. Stąd decyzja o zapisaniu w statucie kapitału docelowego – mówił Sadowski w sierpniu 2017 roku, zapowiadając debiut spółki na NewConnect.