Polscy, szczególnie młodzi, przedsiębiorcy często boją się myśleć o swojej firmie w szerszej perspektywie. Jednak świat należy do odważnych. Już wkrótce Brand24 ruszy na podbój USA. Przy tej okazji marka stworzona przez Michała Sadowskiego została partnerem Huge Thing – poznańskiego akceleratora, który uczy twórców startupów, że Polska to nie wszystko.
Nieco przygotowanie rozwiązań dedykowanych na wybrane rynki takie, jak Niemcy, Hiszpania, czy Rosja. Motywował to koniecznością tworzenia lokalnych narzędzi monitoringu Zjednoczonych. – W ciągu 1-2 miesięcy startujemy z prywatną betą, a do końca września/października planujemy start komercyjny w USA. – zapowiada Sadowski. – Rozwój firmy w kierunku działania na innych rynkach jest w dzisiejszych czasach konieczny. Dobrze, że są tacy, którym zależy aby tego właśnie uczyć osoby, które swoją przygodę z biznesem dopiero zaczynają. – dodaje.
– Młodym ludziom brakuje spojrzenia na biznes z szerszej perspektywie. Twórcy startupów nie powinni mieć kompleksu “zagraniczne, znaczy lepsze”. To nieprawda. – mówi Arkadiusz Hajduk, z Huge Thing. Wiele osób posiada międzynarodowe doświadczenie nabyte w trakcie studiów czy podczas pracy za granicą. Takie doświadczenie pomaga myśleć w dużej skali. Nie jesteśmy gorsi i z powodzeniem możemy umiejętność przesuwania własnych granic i uczenia się nowych zagadnień. Tego warto uczy się od najlepszych.
W ramach współpracy Huge Thing oraz każdy z projektów akceleratora będzie korzystał z narzędzia do monitoringu marki w sieci oferowanego przez Brand24.
Brand24 mówi się w Internecie. To również narzędzie do pomiaru natężenia szumu (buzz), który pojawia się wokół wybranej marki, produktu lub słowa kluczowego. Jedną z podstawowych funkcjonalności projektu jest także możliwość obsługi klientów skupionych w ramach platform społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Blip (monitoring social media). Powiadomienia Brand24 – o nowych dyskusjach na temat konkretnej marki – pojawiają się już w kilka minut po jej inicjacji przez samego autora. Brand24 to także źródło analiz i raportów dających kompleksową wiedzę na temat klientów. Narzędzie pozwala na obserwację ich zachowań, opinii, a także związanych z nimi trendów. Celem Brand24 jest stworzenie nowego kanału komunikacji z klientami, którego wykorzystanie pozwoli m.in. na wsparcie sprzedaży, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku wybranej marki, produktu bądź usługi.
źródło: informacja prasowa