Google Plus stał się kolejną z platform społecznościowych objętych analizą i monitoringiem oferowanym przez Brand24.
Brand24 jest narzędziem monitoring marki. Zbiera i analizuje informacje z całego Internetu, zwracając szczególna uwagę na dane pochodzące z serwisów społecznościowych. Realizowany jest również pomiar natężenia szumu wokół wybranej marki, produktu lub wybranych słów kluczowych. Brand24 stanowi także źródło analiz i raportów dających kompleksową wiedzę na temat klientów. Narzędzie pozwala na obserwację ich zachowań i opinii, a zarazem ochronę reputacji marki w sieci.
– Stworzenie dedykowanej obsługi dla znaczącej platformy społecznościowej jaką staje się Google Plus stanowi naturalny krok w rozwoju naszego narzędzia. Mimo, że już wcześniej zbieraliśmy wyniki z tej platformy, to dopiero po niedawnej premierze Google+ API, mogliśmy wdrożyć dodatkowe mechanizmy pozwalające na błyskawiczny dostęp do podstawowych danych autora. Zdobyte informacje będziemy również uwzględniać w naszych analizach i rankingach wpływu – mówi Michał Sadowski, Prezes Zarządu Brand24 S.A.
Nowy projekt giganta z Mountain View zyskuje na znaczeniu i w ciągu kilku miesięcy zdołał przekonać do siebie 50 mln użytkowników Internetu. W szczególności tych najbardziej zaawansowanych. To bardzo opiniotwórcza grupa, której publikacje, recenzje, czy zgłaszane problemy powinny być analizowane ze szczególną uwagą.
Długoterminowym celem Brand24 jest stworzenie nowego kanału dla badań i komunikacji z klientami. Jego wykorzystanie pozwoli m.in. na wsparcie sprzedaży, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki lub produktu.
Usługi Brand24 powinny być szczególnie interesujące dla agencji social media, interaktywnych i reklamowych, agencji PR oraz domów mediowych, które realizują usługi marketingowe lub komunikacyjne w serwisach społecznościowych. Produkt będzie też bardzo użytecznym narzędziem dla działów marketingu firm, których produkty i usługi adresowane są do młodych odbiorców.
źródło: informacja prasowa