#TellEveryone to oficjalny hasztag inicjatywy, w którą firmy z grupy Virgin chciałyby zaangażować jak największą liczbę osób z całego świata – nie tylko swoich przedstawicieli, media, gwiazdy czy liderów opinii, ale całe społeczeństwo.
Na zdjęciu Richard Branson, właściciel Grupy Virgin | fot. facebook.com/RichardBranson
Aby dołączyć do akcji wystarczy stworzyć własnego awatara-superbohatera w specjalne przygotowanej aplikacji. Dostępnych jest 17 rodzajów szablonów, które odpowiadają poszczególnym globalnych celom. Pozwala to w prosty sposób zamanifestować, który z nich uważa się za najważniejszy. Każdy awatar udostępniony w mediach społecznościowych, to kolejne osoby, które dowiedzą się o akcji. Wspierając inicjatywę nawet takimi małymi gestami każdy staje się superbohaterem w wirtualnym świecie, aby wpłynąć na realne zmiany na Ziemi.
Wśród Global Goals Alliance nie zabrakło awatarów samego Sir Richarda Bransona oraz jego rodziny.
W Polsce swoje awatary wykonali m.in. Grażyna Piotrowska-Oliwa – prezes Virgin Mobile oraz Victor Borsuk – Mistrz Polski w kitesurfingu i jednocześnie ambasador Virgin Mobile Polska.
– Kampania Global Goals Alliance to z inicjatywa majÄ…ca szczytny cel, ale przy okazji również Å›wietna zabawa. Mam nadziejÄ™, że dziÄ™ki takim niestandardowym dziaÅ‚aniom, o 17 globalnych celach ONZ usÅ‚yszy jak najwiÄ™ksza liczba osób. Pozwoli to zbudować pozytywny ruch w sieci, który nastÄ™pnie przeÅ‚oży siÄ™ na realne dziaÅ‚ania w rzeczywistoÅ›ci. GorÄ…co zachÄ™cam do angażowania siÄ™ w akcjÄ™ i pokazywania innym, jak wiele mamy jeszcze przed sobÄ… do zrobienia, podkreÅ›lajÄ…c zarazem realność tego celu, kiedy poÅ‚Ä…czymy swoje siÅ‚y – komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska.
Każde nawet najdrobniejsze wsparcie jest ważne i wpÅ‚ywa na szerzenie Å›wiadomoÅ›ci, że skrajna bieda może zostać rozwiÄ…zana, zmiany klimatyczne – powstrzymane, a nierównoÅ›ci miÄ™dzy ludźmi – zniwelowanie.
Siedemnaście globalnych goli ONZ: brak ubóstwa, brak głodu, dbałość o zdrowie, odpowiednia edukacja, równość płciowa, czysta woda i dostęp do sanitariatów, nowoczesna energia dla wszystkich, godna praca oraz rozwój ekonomiczny Przemysł, innowacyjność i infrastruktura, zmniejszenie nierówności pomiędzy społeczeństwami, miasta przyjazne dla środowiska, odpowiedzialne korzystanie z dóbr Ziemi, ograniczenie zmian klimatycznych, życie pod wodą, życie na lądzie, silne instytucje stanowiące o pokoju i sprawiedliwości Partnerstwo dla globalnych goli. 7-dniowa kampania Global Goals Allience będzie trwała od 26. września do 3. października.