Świat się zmienia. By wyróżnić się na rynku, firmy muszą wprowadzać narzędzia nie tylko odpowiadające dzisiejszej rzeczywistości, ale również dostosowane do nowych potrzeb swoich klientów. Przedsiębiorstwa działające na rynku detalicznym przechodzą — często przyspieszoną — cyfryzację, dzięki której mogą pozostać konkurencyjnymi oraz skutecznie docierać do konsumentów, którzy coraz częściej dokonują zakupów online. Jak skutecznie zarządzać takimi procesami? Jakie czynniki wpłynęły na budowanie strategii cyfryzacji w handlu? Czy drony i q-commerce są przyszłością handlu? Jak branża detaliczna będzie wyglądać w post-pandemicznej rzeczywistości?
To tylko niektóre z pytań, na które postarają się odpowiedzieć eksperci zaproszeni do udziału w Disruption Forum Retail 2021 organizowanym przez Netguru. Idea, które kryje się za tym wydarzeniem, to chęć pomocy i inspiracji uczestników do znalezienia nowych rozwiązań. Staramy się inspirować firmy do zmian i adaptacji, pokazywać nowe i sprawdzone narzędzia, z których już dziś korzystają takie firmy, jak Delivery Hero, H&M, ECCO Shoes, Pandora czy Adyen. Rejestracja na wydarzenie jest całkowicie bezpłatna — wystarczy wejść przez link znajdujący się poniżej. Niektóre panele będą transmitowane live na kanałach Netguru w mediach społecznościowych.
Chcemy również wspierać młodych twórców w innowacjach, dlatego we współpracy z MIT Enterprise Forum CEE zorganizowaliśmy konkurs dla Startupów z branży retail. Podczas tegorocznej edycji uczestnicy zaprezentują swoje rozwiązania, których potencjał oceni i nagrodzi zaproszone jury.
W tej edycji Disruption Forum wezmą udział: Milena Lazarevska (VP Commercial Quick Commerce w Delivery Hero), Oliver Lange (Head of H&Mbeyond), Bobby Healy (CEO & Founder Manna Drone Delivery), Patrizio Carlucci (Head of Innovation Lab ECCO Shoes), Ellen Hsueh (Director, Global Strategy and Business Development w Pandora), Jakub Czerwiński (VP CEE at Adyen), Alina Cahill (Product Lead: Consumer Retail w Wolt), Romain Colnet (Innovation Business Development Manager w Worldline Global), Fatima Baz (Ex Digital Innovation Lead in North Africa, Gulf and Middle East w Unilever), Andrea Tassistro (CEO & Founder Foodetective) oraz Jinder Kang (Innovation Consultancy Lead w Netguru) i David Stepaniuk (Senior Innovation Consultant w Netguru).
Każdy z zarejestrowanych uczestników będzie miał okazję wziąć udział w sesji networkingowej oraz dyskusjach jak i zadawać ekspertom pytania podczas paneli. Pytania będą przekazywane ekspertom na wirtualnej scenie. Wydarzenie odbędzie się w języku angielskim.
W poprzednich edycjach Disruption Forum wzięły udział takie firmy jak Sanofi, Roche, Mastercard, Rabobank, Deutsche Bank Innovation Labs, Revolut, N26, B Lab Europe, UBS, Danone Manifesto Ventures oraz wiele innych.
Zapraszamy do wzięcia udziału we czwartek 23 września 2021, od godziny 15:00. Więcej o wydarzeniu oraz rejestracji tutaj: link.